پنالتی استقلال واضح بود/ حیدری تمرکز نداشت

بازباران خبر- کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور خطای واضح بازیکن سپاهان روی بازیکن استقلال را نادیده گرفت و یک پنالتی به سود آبی‌پوشان گرفته نشد.

حسین عسگری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: داور خطای واضح بازیکن سپاهان روی بازیکن استقلال را نادیده گرفت تا به سود آبی‌پوشان تهرانی پنالتی گرفته نشود.

وی افزود: خطای واضحی بود که از سوی داور دیده نشد، به طور حتم عدم تمرکز کافی و کامل باعث می‌شود چنین صحنه‌ای از چشم داور دور بماند.کارشناس داوری خاطرنشان کرد: در آن صحنه بازیکن سپاهان هیچ کاری به توپ نداشت و با دو دست خود بازیکن استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کرد که پنالتی صدردرصد بود.

وی تصریح کرد: وقتی تمرکز کافی وجود نداشته باشد اشتباهات زیادی رقم می خورد. با توجه به اشتباه کلیدی به بیژن حیدری نمره منفی برای قضاوت بازی استقلال و سپاهان داده می‌شود.دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران با شکست ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا رکورد شکست ناپذیری آبی‌پوشان تهرانی پس از یک فصل شکسته شود.در دقیقه ۸۴ ارسال توپ به روی دروازه سپاهان با سرنگونی آرمان رمضانی همراه شد که حیدری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه نیز شوت رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.

گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم – مهدی عالیقدر ؛ داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر: محمدرضا فلاح

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26589

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: