کسب مقام برتر تیم دادرسان”دختران” جمعیت هلال احمر گیلان

تیم منتخب دادرسان استان گیلان در هفتیمن مرحله المپیاد آماده مرحله کشوری موفق به کسب رتبه اول در رشته پناه گیر ی و سوم در خروج ایمن و حمل مصدوم شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور گفت ضمن دیدار با اعضای تیم المپیاد آماده و تقدیر از آنان گفت : جوانان به عنوان ارکان اصلی هلال احمر با حضور بیشتر در فعالیتهای این نهاد مردمی می توانند به گسترش اهداف هلال احمر کمک کنند .

وی افزود با توجه به آسیب های اجتماعی تهدید کننده جوانان ، امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند ترویج اصول انسانی و بشر دوستی که از اهداف هلال احمر است می باشیم و شما بعنوان سفیران این نهاد بزرگ مردمی می توانی همراه هلال احمر باشید.

وی ضمن تقدیر از معاونت جوانان استان و کارشناسان این حوزه بیان داشت : جوانان ما با تاسی از آموزه های دینی و همچنین دریافت آموزشهای لازم در هلال احمر می توانند ضمن مراقبت و هدفمند سازی فعالیتهای خود دیگر اعضای خانواده و جامعه را به این سمت هدایت کنند .

در ادامه امید عظیمیان معاونت جوانان هلال احمر استان نیز ضمن تقدیر از حمایتهای مدیر عامل و تلاش اعضای تیم دردستیابی مقام های برتر گفت : کسب مقام اعضا حاصل مشارکت و کار تیمی می باشد که درطی تمرین و حضور مستمر اعضا در آموزشها و اردوها می باشد .

وی همچنین افزود: اعضای تیم دختران در مسابقات جانبی هفت سنگ و شب فرهنگی نیز موفق به کسب مقام اول شدند.

معاون جوانان استان بیان کرد : ۳۴۴ مدرسه تحت پوشش طرح دادرس جمعیت هلال احمر که بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در مدارس با عنوان تیم های “دانش آموزان آماده در حوادث “آموزش و در مواقع لزوم در حوادث بکارگیری میگردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2980

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: