۳۳۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

باز باران خبر: دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از ارسال ۳۳۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: اصحاب رسانه و خبر آثار خود را در هشت بخش گزارش (خبری- تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس (خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و طراحی و صفحه آرایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
علی یوسفی افزود: بنا به درخواست همکاران سه استان شمالی گیلان ، مازندران و گلستان و موافقت هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و هماهنگی با معاونت مطبوعاتی بخش چند رسانه‌ای نیز به این جشنواره اضافه شد.
وی تاکید کرد: از مجموع ۳۳۷ اثر ارسالی در بخش اصلی سهم بخش خبر ۱۰ اثر، بخش گزارش ۷۳ اثر، مصاحبه ۲۸ اثر، عکس ۲۴ اثر، طراحی ۱۴ اثر، مقاله ۴۵ اثر، تیتر ۲۶ اثر، طنز اجتماعی و کاریکاتور ۷ اثر، چندرسانه‌ای ۷ اثر بوده است.
دبیر جشنواره استان های شمالی بیان کرد: تعداد آثار ارسالی در بخش ویژه جشنواره امسال نیز که با عنوان، شعار سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) و کرونا، چالش‌ها، فرصت‌ها و دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان در این زمینه در نظر گرفته شده بود؛ مجموعا ۱۰۳ اثر ارسال شده است.
یوسفی ادامه داد: در بخش ویژه سهم شعار سال ۳۲ اثر و کرونا ۷۱ اثر بوده که در مجموع استان مازندران با ۲۴۸ اثر بیشترین سهم آثار ارسالی به دبیرخانه را به خود اختصاص داد و استان گیلان نیز با ۵۹ اثر و گلستان با ۲۹ اثر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، ضمن اینکه یک اثر از آذربایجان شرقی نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، متذکر شد: کلیه آثار ارسالی در دست داوری توسط اساتید برجسته دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های کشور قرار دارد و به زودی نتایج داوری‌ مشخص و اعلام خواهد شد.
یوسفی یادآور شد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: