کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در گیلان

باز باران خبر/ ۳۰ کیلوگرم تریاک در گیلان کشف شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان؛ دکتر حیدری آزاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با رصد اطلاعاتی مرکز فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و با احراز ورود محموله مواد مخدر از استان کرمانشاه به گیلان، پس از ۲۴ ساعت پیگیری پنهان ۲ دستگاه خودرو شامل اسکورت و حامل مواد در پلیس راه سرآوان متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر مقدار ۳۰ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
دکتر حیدری آزاد افزود: فعالیت پلیس مبارزه با موادمخدر و دیگر دستگاههای امنیتی و نظامی در جامعه برای انجام ماموریت مبارزه با سوداگران مرگ جهادی است. ماموریتی سخت برای جدال با سوداگران مرگی که شبانه روز درتکاپوی قاچاق وتوزیع موادمخدر هستند و اگر یک لحظه از آنها غافل شوند دودمان زندگی بسیاری از جوانان و خانواده‌ها رابر باد می‌دهند. پلیس مبارزه با موادمخدر، در طول سالهای گذشته با تقدیم شهدا و جانبازان بسیاری در این راه، مبارزه‌ای جهاد گونه داشته است، چراکه هدف اصلی اش مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از نقطه صفرمرزی تا درون شهرها است. سوداگرانی که قصدشان رساندن و فروش موادمخدر است و در این راه حتی به اقدام مسلحانه نیز دست می‌زنند و از کشتن نیز ابایی ندارند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ادامه داد: الحمدلله با افزایش سطح همکاری ها و تبدیل این همکاری ها به هم افزایی دستگاههای عضو کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر شورای هماهنگی استان ،بی شک مبارزه با موادمخدر در استان عزیزمان، بی‌امان و خستگی ناپذیر بوده و تمامی محورهای اصلی و فرعی و مرزهای آبی و خاکی استان برای قاچاقچیان مواد مخدر نا امن گردیده است. از طرفی نیازمندیم مردم نیز مراقبت بیشتری از خود و فرزندان و محیط پیرامونی داشته باشند، بی قراری‌های فرزندان خودرادریابند و مواردمشکوک را به پلیس گزارش دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: