بنیاد مسکن از نهادهای کارآمد نظام است

باز باران خبر/ دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل بنیاد مسکن با مهندس اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان؛ در ابتدا مهندس اکبرزاده، گزارش مبسوطی از عملکرد و برنامه های محوری بنیاد مسکن استان در محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستا و ارائه سایر خدمات به مردم شریف استان و شهرستان ارائه داد.
محمد اکبرزاده با بیان انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه ۴۴ واحد برای شهرستان گفت: متقاضیان به بانک های عامل جهت دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه معرفی شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: از ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ۵۱ روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و این طرح ها برای توسعه این روستاها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برکات طرح هادی را در روستاهای کشور شاهد هستیم.
دکتر گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار همچنین در این دیدار بنیاد مسکن را از نهادهای کارآمد نظام توصیف کرد و گفت: بنیاد مسکن بواسطه دارا بودن دو ویژگی مهم یعنی نهاد انقلابی و مردمی بودن، انگیزه و کارآمدی بیشتری برای خدمت به مردم بویژه روستائیان عزیز دارد.
نماینده مردم رودبار همچنین ابراز داشت: امروز خدمات بنیاد مسکن اعم از واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده و اجرای طرح هادی که جدول کشی و آسفالت و پیاده رو سازی در روستاها را شامل میشود، با ورود به هر روستایی مشهود است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19481

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: