مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان مقام چهارم کشور در جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

باز باران خبر/ در رتبه بندی نهایی ارزیابی مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ مقام چهارم کشوررا کسب کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوط، هر ساله تمامی دستگاه‌های اجرایی در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ طی یک زمان‌بندی دقیق در قالب سامانه الکترونیکی اجرا و در نهایت، دستگاه‌های برگزیده بر اساس مفاد بخشنامه جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز، در سال جاری؛ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در رتبه بندی بر اساس ارزیابی شاخص های عمومی سطح نهایی با امتیاز ۵۷۶٫۲۸ و  در رتبه بندی بر اساس ارزیابی شاخص های اختصاصی با امتیاز ۹۸۹٫۴۷ در بین مراکز تحقیقاتی وابسته به سازمان تحقیقات اموزش و ترویج کشاورزی به ترتیب رتبه سوم و رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی  ۱۴۰۰ کسب نمود. همچنین رتبه بندی بر اساس مجموع ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی نشان داد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان پس از مراکز تحقیقاتی استان های همدان، فارس و سازمان تحقیقات و اموزش حائز رتبه چهارم در کشور شد.

لازم به ذکر است عملکرد دستگاه‌های اجرایی درمحورهای اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت بهره‎وری نظام اداری، توسعه فرهنگ سازمانی، ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری و نظارت و ارزیابی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی با درنظرگرفتن اسناد بالادستی، از منابع مختلف همچون قانون برنامه توسعه، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، وظایف، مأموریت‌ها و اهداف تخصصی هر دستگاه تدوین و ابلاغ شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21873

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: