آزادی ۵زندانی جرایم غیرعمد توسط اوقاف گیلان

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان از آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد در گیلان با کمک خیرین و درآمد موقوفات استان خبر داد.
به گزارش باز باران خبر، حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان اظهار داشت: ۵ زندانی جرایم غیر عمد در گیلان با کمک خیرین و درآمد موقوفات استان که نیاتی مرتبط با این موضوع داشتند آزاد شدند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی اعلام کرد: برای آزادی این افراد ۸۱۱ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات اعتبار اختصاص داده شد.
علیزاده گفت: تا پایان سال و با افزایش درآمد موقوفات که نیات مرتبط با آزاد سازی زندانیان دارند افراد بیشتری با کمک اوقاف گیلان آزاد خواهند شد.
وی سنت حسنه وقف را یک فرهنگ پویا و معطوف به برطرف کردن نیازهای جامعه معرفی کرد و گفت: نگاه واقفان برای عمل به وقف در طول تاریخ همواره بر روی رفع نیازهای مردم جامعه متمرکز بوده است.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان داشت: افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیرعمد دیگری به زندان افتاده و به علت تانواتی از پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.
 وی یادآور شد: سنت حسنه وقف در اینجا به یاری جامعه و زندانیان ناتوان مالی شتافته به مردم خدمت می کند.
علیزاده یکی از موثرترین راههای تبلیغ سنت حسنه وقف را بیان کارکردهای وقف و آثار و برکات آن برشمرد و گفت: تبلیغ عملی برای وقف بسیار سودمندتر دیگر روش‌های معمول است.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: از طرف دیگر باید فرهنگ گذشت و عفو نیز در جامعه نهادینه شود تا اگر فردی به دلیل نوسانات اقتصادی دچار شکست اقتصادی شد در فرصتی دوباره نسبت به احیای خود و راه اندازی کسب و کار اقدام کند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3549

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: