تعلیق پروانه کارخانجات گیلان بر اثر عدم ثبت آمار تولید


باز باران خبر/ معاون امور صنایع و معادن اداره کل صمت گیلان گفت: عدم ثبت آمار تولید در سامانه جامع تجارت باعث تعطیلی و غیر فعال شدن پروانه بهره برداری کارخانجات صنعتی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، سعید اخلاقی از ضرورت اظهار و ثبت آمار تولید ماهانه واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت کالا و خدمات خبر داد و اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت صمت برای ارتقای خدمات رسانی و پایش دقیق تر فعالیت صنایع می بایست آمار تولید محصولات صنعتی در سامانه مذکور به دقت ثبت گردد.

سعید اخلاقی افزود: آن دسته از پروانه های تولیدی که بعد از گذشت سه ماه و همچنین واحدهای معدنی که شش ماه آمار تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت ننمایند به حالت غیر فعال تبدیل می شوند و امکان ارائه خدمات و تسهیلات مرتبط به آن واحد دیگر مقدور نیست.

مهندس اخلاقی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز چالش های احتمالی، مدیران واحدهای صنعتی اطلاعات و داده های مورد نیاز را به موقع و با دقت در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نمایند.

معاون صنایع و معادن اداره کل صمت گیلان به اهداف شماره گذاری کالا و خدمات صنعتی اشاره و عنوان کرد: سرفصل های لازم برای شناسه دار کردن کالا و خدمات با همکاری مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات دفاتر رشته فعالیتی و معاونت تجارت و خدمات انجام شده است تا شاهد تنظیم مناسب بازار، افزایش سطح رقابت، ارتقاء بهره وری شبکه توزیع و شفاف سازی فرایند توزیع کالا و خدمات به منظور رسیدن به اقتصادی پایدار و متوازن در روند چرخه تولید کشور باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28270

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: