محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان گیلان برای مسافرت مناسب نیست

باز باران خبر/ سخنگوی پلیس راهور استان گیلان گفت: افرادی که قصد مسافرت به محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان گیلان را دارند سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش باز باران خبر؛ سرهنگ کریم فقیری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده اکنون شاهد بارش برف در مناطق جلگه‌ای و ارتفاعات استان گیلان هستیم.

سخنگوی پلیس راهور گیلان تصریح کرد: تقاضای ما از شهروندان گیلانی این است که از پارک کردن خودروهای خود در معابر و خیابان‌های اصلی شهرها در شب خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به این که عملیات برف‌روبی توسط ماشین‌آلات سنگین انجام می‌شود وجود ماشین‌آلات در حاشیه خیابان‌ها موجب کندی عملیات برف‌روبی و آسیب دیدن خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان‌ها می‌شود.
سخنگوی پلیس راهور استان گیلان اظهار داشت: توصیه ما این است که شهروندان وسایل نقلیه خود را در مکانی مطمئن پارک کنند تا عملیات برف‌روبی با سرعت و سهولت انجام شود.

فقیری خاطرنشان کرد: افرادی که قصد مسافرت به محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان گیلان را دارند در صورت ضرورت نداشتن سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی گفت: رانندگان باید در صورت ضرورت سفر در این ایام حتماً خودروی خود را با تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ تجهیز کرده و آمادگی لازم را برای تردد در یک مسیر کوهستانی و برفی داشته باشند.

سخنگوی پلیس راهور استان گیلان عنوان داشت: همچنین از رانندگان می‌خواهیم که با توجه به یخ‌زدگی و لغزندگی خیابان‌ها با توجه و دقت کامل رانندگی کنند تا حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

فقیری خاطرنشان کرد: ایام برفی پیش‌رو می‌طلبد که رانندگان دقت و توجه بیشتری به رانندگی خود داشته باشند تا تردد ایمنی را پشت سر بگذارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17969

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: