گام های استوار ملوان برای لیگ برتری شدن

باز باران خبر/ مجموعه ورزشی شادروان سیروس قایقران (تختی سابق) بندر انزلی سه شنبه ۲۳ فروردین حال و هوایی دیگر داشت؛ ورزشگاه بازسازی شده انزلی پذیرای هزاران طرفدار بندرنشین بود تا استقلال اهواز راهی جز شکست نداشته باشد. 

ملوان که در این فصل از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود با فراهم نمودن یک سری از اصول توانسته تیمی خوب را روانه میدان نماید.ضمن اینکه حمایت های مالی مناسب از ملوان که توسط بخش خصوصی، منطقه آزاد انزلی، کمک های غیر مستقیم نماینده انزلی در مجلس و حمایت های گاه و بیگاه دیگر از جمله نیروی دریایی  از عوامل موثر در مدعی شدن ملوانان است؛ به عبارتی دیگر ملوان در یکی دو سال اخیر دارای دو تیم خوب و سازمان یافته شده است.

تیمی شامل کادر فنی و بازیکنان و   تیمی شامل کادر مدیریت و پشتیبانی که با هماهنگی خوبی نقشی پر رنگ در موفقیت های اخیر ملوان و صدر نشین شدن این تیم در چند هفته اخیر  داشته است. 

ملوان این روزها هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد تا روزنه های امید در دل دهها هزار تماشاگر و حامی این تیم بار دیگر تبلور یابد. البته مازیار زارع سرمربی جوان و نسبتا کم تجربه ملوان در هدایت فنی تیم تنها نیست و کادری مجرب او را هدایت می کنند تا ملوان به نتایج خوب و دلخواه دست یابد‌. 

تکمیل و بازسازی ورزشگاه تختی انزلی این روزها ما را به یاد داماش در مدیریت مهندس عابدینی میاندازد،زمانی که ورزشگاه قدیمی و فرسوده رشت به کمک مالک داماش مورد بازسازی قرار گرفت  تا  شاهد حضور هزاران طرفدار فوتبال به عضدی باشیم،روزهای خوبی که از آن به عنوان روزهای خوب داماش یاد می کنند.

بازسازی ورزشگاه شادروان قایقران انزلی نیز که با پیگیری های نماینده مردم انزلی در مجلس به مرحله اجرا و عمل رسید و دست به کار شدن باشگاه ملوان موجب گردیده که جاذبه بیشتری برای طرفداران این تیم فراهم اید ملوان هر چند که برای حرفه ای شدن، موانعی دارد ولی به این سمت حرکت می کند و در صورت حمایت های لجستیکی و مالی دست اندرکارانش خواهد توانست به سطح اول فوتبال ایران بازگشتی شایسته داشته باشد فوتبال گیلان که در چند سال اخیر با وجود داشتن چندین بازیکن ملی پوش و استعدادهای ناب از حضور درلیگ برتر محروم شده است این فصل امیدواریم با صعود ملوان بتواند به جایگاه اصلی اش برگردد. صعود احتمالی ملوان نه فقط بندر انزلی بلکه فوتبال استان را به سوی پیشرفت سوق خواهد داد تا سایر تیم ها نیز بتوانند بهتر ، سازمان یافته تر و تشکیلاتی تر  در راه پیشرفت قدم بردارند.

سید امیر فرحسینی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: