تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد لاهیجان و امام خامنه ای امضا شد

باز باران خبر/ تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و دانشگاه امام خامنه ای سپاه پاسداران امضا شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه این مراسم افزود : رسالت ما در سپاه کمک به جامعه و حل کردن مسائل علمی و دیگر مشکلات کشور است.

سردار عبدالرضا دبستانی با اشاره به فعالیت های دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای،  اظهار داشت: آموزش در بخش‌های شناوری، موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد از مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این مرکز آموزشی جزو پتانسیل های جمهوری اسلامی می باشد، گفت: باید در مسائل مختلف به هم کمک کنیم تا با پیشبرد امور،  یک قدرت علمی را برای کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز بر پایه قدرت  است، افزود : قایق پرنده جزو پیچیده ترین موضوعات علمی است که این تکنولوژی در اختیار ما قرار دارد.

وی به اهمیت سرعت شناور های تندرو اشاره کرد و گفت: امروز به سرعت سه برابر شناور های دشمن رسیده ایم و توانسته ایم بهره وری شناورها را تا ۸ درصد بهینه کنیم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه تنها سه کشور در دنیا تکنولوژی قایق های پرنده را دارا می باشند، گفت: قایق های ما این توانایی را دارند که روی آب و در ارتفاع ۱۵۰ متری پرواز کنند.

سردار دبستانی با تاکید به اهمیت جایگاه دانشگاه ها در کشور ابراز امیدواری کرد که با همکاری دانشگاه آزاد لاهیجان تفاهم نامه را در حوزه های آموزشی و پژوهشی اجرایی کنیم.

دانشگاه آزاد لاهیجان با ۸ هزار دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی رتبه اول دانشگاه های آزاد استان گیلان و رتبه پنجم را بین دانشگاه های آزاد سراسر کشور دارا می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: