درخشش بانوی گیلانی در مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی کشور

لیلا فرج محمدولی بانوی گیلانی با درخشش در اولین دوره مسابقات پاراوزنه برداری بانوان کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان؛ اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور در تهران برگزار و لیلا فرج محمدولی از گیلان موفق به کسب مدال نقره شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: لیلا فرج محمدولی در جریان این رقابت ها در وزن ۷۹ کیلوگرم و در بخش بزرگسالان در اولین دوره مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور حضور یافت که سرانجام پس از ورزشکاری از مازندران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: همچنین طیبه قربانی دیگر ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۷۳ کیلوگرم در این دوره از مسابقات حضور یافت که سرانجام این ورزشکار گیلانی موفق به کسب مقام در این دوره از رقابت ها نشد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: مهسا کاظمی نیز به عنوان مربی، تیم دونفره وزنه برداری استان گیلان را در اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری بانوان کشور در تهران همراهی می کرد.

ورزلدوست بیان کرد: اولین دوره رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی بانوان کشور با حضور زبده ترین ورزشکاران این بخش از سراسر کشور در دو بخش جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز در تهران برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6813

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: