راهدار را بشناسیم، احترامشان کنیم، قدردان آنان باشیم و صدایشان را بشنویم

باز باران خبر/ به مناسبت اول دیماه روز راهدار، مراسم تجلیل از راهداران امروز “پنجشنبه ” با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، معاونان وی، مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان و فیروز قیاسی مدیرکل فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و نمایندگان مجلس در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید دهگان رشت برگزار شد.

غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های این اداره کل گفت: متاسفانه بیشتر شهروندان با کار این تلاشگران آشنایی ندارند و رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما درخواست می‌کنیم این زحمت کشان را به جامعه معرفی کنند.

وی افزود: راهدار را باید بشناسیم، احترامشان کنیم، قدردان آنان باشیم و صدایشان را بشنویم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به وضعیت شغلی و همچنین تعیین تکلیف نیروهای شرکتی گفت: این راهداران از حداقل حقوق و مزایا برخوردارند و رسیدگی به وضعیت آنها نیازمند توجه ویژه ای است.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های راهداران گفت: دنبال تعیین تکلیف نیروهای شرکتی هستیم ضمن اینکه بحث هایی نیز در این ارتباط انجام شده است.

کاظم دلخوش ادامه داد: در تلاشیم تا مشکلات راهداران را مرتفع کنیم، دغدغه همه شما را می دانیم، اینگونه نیست که اطلاعی از مشکلات نداشته باشیم، طوماری هم برای تعیین تکلیف راهداران تهیه شده است.

دلخوش افزود: همچنین به دنبال افزایش ۲۰ درصدی برای نیروهای پلیس هم هستیم، دعا کنید تا کشور از تحریم خارج شود و حاکمیت به ثبات برسد.

در این مراسم که به مناسبت اول دی روز راهدار برگزار شد، جمعی از راهداران گیلان تجلیل شدند، رژه اکیپ های عملیاتی راهداری استان گیلان از دیگر برنامه های امروز بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28472

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: