برگزاری مسابقات شطرنج لیگ برتر گیلان

رقابتهای شطرنج لیگ برتر استان گیلان جمعه شب با برگزاری هفته دهم پیگیری شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، در جریان رقابتهای برگزار شده این هفته در رشت،  تیم های شطرنج باشگاه نوین گیلان، بانک ملی، لوازم خانگی پارس خزر، باشگاه پیشگام و شهرداری خمام برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک بازی نیز با تساوی به اتمام رسید.

در یکی از حساس ترین دیدارهای برگزار شده از هفته دهم این رقابت ها،  تیم های شطرنج بانک ملی و مجتمع آریا لوشان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بانک ملی با نتیجه ۲.۵بر ۱.۵ برابر حریف خود به برتری دست یافت تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات باشد.

همچنین در سایر دیدارهای انجام شده،  تیم شطرنج باشگاه نوین گیلان با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم باشگاه استاد بزرگ توفیقی را شکست داد و دیدار تیم های شطرنج باشگاه نوین رشت و باشگاه نخبگان با نتیجه مساوی ۲ بر۲ خاتمه یافت.

در سایر بازی های انجام شده نیز، تیم شطرنج باشگاه پیشگام با نتیجه سه بر یک برابر تیم شطرنج شورای شهر خمام به برتری دست یافت و تیم شطرنج شهرداری خمام موفق شد تیم منطقه آزاد بندرانزلی را با نتیجه ۲.۵ بر۱.۵مغلوب کند.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته دهم این رقابت ها،  تیم های شطرنج لوازم خانگی پارس خزر و بازرگانی آقاطلا فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شطرنج لوازم خانگی پارس خزر با نتیجه ۲.۵بر ۱.۵ حریفش را شکست داد.

در جدول رده بندی رقابت های شطرنج لیگ برتر باشگاه های گیلان با حضور ۱۲ تیم، تیم های شطرنج باشگاه نوین رشت، بانک ملی و مجتمع آریا لوشان به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7480

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: