شناسایی محل استخراج ارز دیجیتال در پیربازار 

 

باز باران خبر- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از یک واحد صنفی در منطقه پیربازار خبر داد.

سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش‌ مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال داخل مغازه‌ای در یکی از محله‌های منطقه پیربازار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته در این زمینه و اطمینان پلیس از صحت خبر دریافتی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه تجهیزات مربوطه و یک دستگاه لپ‌تاپ را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این رابطه متهم ۳۱ ساله خانم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33375

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: