کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی و دستگیری دونفر از عاملان قاچاق

باز باران خبر/ ۸ کیلو گرم هروئین و۳کیلوگرم شیشه و ۱۰ کیلوگرم تریاک در استان گیلان کشف شد.

به گزارش باز باران خبر؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۱۱ کیلو گرم موادمخدرصنعتی در استان خبر داد.

دکتر حیدری آزاد در این راستا گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام کار اطلاعاتی بروی احدی از عناصر قاچاق ،تهیه وتوزیع مواد مخدر به هویت معلوم ، اطلاع حاصل نمود، که وی قصد دارد مقداری مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه را از قزوین و محور خلخال به رشت قاچاق نماید.

وی گفت : پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باهمکاری پلیس استان زنجان در قالب ۲ اکیپ عملیاتی به کنترل محورهای مواصلاتی خلخال به رشت اقدام نمودند و خودروی مورد نظر(پژو پارس به همراه ۳ سرنشین) رویت ، شناسایی ومورد تعقیب قرار گرفت .
دبیر شورای هماهنگی گیلان اضافه کرد: با هماهنگی قبلی با دستگاه محترم قضایی در محور ورودی به شهرستان رشت خودرو متوقف و ضمن دستگیری ۳ سرنشین ، در بازرسی از خودرو مزبور مقدارچند بسته مواد مخدر صنعتی شیشه وهروئین، در مجموع به اوزان ۱۱کیلوگرم ،کشف وضبط گردید.

همچنین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در بخش دیگر از سخنان خود از کشف ۱۰ کیلو گرم موادمخدرسنتی و دستگیری دوقاچاقچی در استان خبر داد.

دکتر حیدری آزاد در این راستا گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام کار اطلاعاتی بروی احدی از عناصر قاچاق ،تهیه وتوزیع مواد مخدر به هویت معلوم ، اطلاع حاصل نمود، که وی قصد دارد مقداری مواد مخدر از نوع تریاک را از استان البرز ب شهرستان لنگرود قاچاق نماید.

وی گفت : پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باهمکاری رده منتظر در شهرستان، پس از تعقیب ۱۰ساعته محموله، در قالب ۲ اکیپ عملیات خودروی مورد نظر را که یک کامیون باری بود شناسایی کردند.
دبیر شورای هماهنگی گیلان اضافه کرد: با هماهنگی قبلی با دستگاه محترم قضایی در محور ورودی به شهرستان لنگرود خودرو متوقف و ضمن دستگیری ۲ سرنشین ، در بازرسی از خودرو مزبور مقدارچند بسته مواد مخدر سنتی تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم، کشف وضبط گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16946

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: