۶۳۰۰ مددجو و زنان سرپرست زیر چتر تامین اجتماعی در گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیش از ۶۳۰۰ مددجو و زنان سرپرست زیر چتر تامین اجتماعی در گیلان هستند، گفت:۱/۵ درصد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی گیلان را مددجویان و زنان سرپرست خانوار بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل می دهند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، جمیل حق پرست اظهار کرد: تا پایان تیرماه سالجاری تعداد ۴۱۵ هزار و ۸۶۳ نفر بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان بوده اند.

وی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۰ نفر زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲هزار و ۳۲ نفر زن سرپرست خانوار بهزیستی استان و ۷۷۷ نفر مددجوی کمیته امداد و ۲۰۰ نفر مددجوی بهزیستی هستند، گفت: این حوزه از مخاطبان در زیرگروه مشاغل آزاد دارای قرارداد بوده و لیست آنها توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی استان بصورت گروهی به تامین اجتماعی ارائه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه مجموع ۶هزار و ۳۴۹ نفر زنان سرپرست خانوار و مددجویان مذکور مجموعاً ۱/۵ درصد بیمه شدگان اصلی استان را شامل می شوند افزود:  ۹/۴ درصد از تعداد ۶۷هزار و ۳۰۵ نفر بیمه شدگان مشاغل آزاد استان را این قشر تشکیل می دهند.

حق پرست، تعامل نزدیک با مجموعه های مذکور را از راهبردهای مشارکتی تامین اجتماعی با سایر ادارات و دستگاه ها برشمرده و انعقاد تفاهم نامه برای استفاده از سامانه استعلام ارتباط بیمه ای را یکی از این اقدامات معرفی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3777

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: