باشگاه شهرداری آستارا با حسن اشجاری سرمربی قطع همکاری کرد

باز باران خبر/ مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا اعلام کرد: هیات مدیره این باشگاه به همکاری خود با اشجاری سرمربی این تیم در لیگ دسته اول کشور پایان داد و سرمربی جدید تا پایان هفته جاری تعیین خواهد شد.

محمد اشجعی گفت: این تصمیم طی جلسه امروز مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه شهرداری آستارا در دفتر هیات فوتبال این شهرستان اتخاذ شد و یاشین سزاوار کاپیتان تیم شهرداری به صورت موقت هدایت تیم را عهده دار است.

وی افزود: اشجاری به مدت سه سال سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بود و توانست این تیم را با همراهی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان باانگیزه از لیگ دسته سوم به دسته اول کشور برساند.

اشجاری بعد از شکست شهرداری آستارا مقابل مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل رشت گفته بود: بودجه ما نسبت به سایر تیم ها کم است و مسئولان باشگاه پیگیر مسائل مالی تیم و مشکلات آن نیستند و اگر شرایط اینگونه پیش برود، نمی توانم ادامه دهم.

تیم فوتبال شهرداری آستارا برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته اول کشور صعود و از چهار بازی خود چهار امتیاز کسب کرده است و روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان استقلال ملاثانی اهواز خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17086

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: