اقدام دکتر نوبخت لطف بزرگی به جامعه رسانه گیلان بود

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان در خصوص جزییات سفر زیارتی جمعی از اصحاب رسانه گیلان به مشهد مقدس گفت: امسال شاهد آن بودیم که در روز خبرنگار مراسم مختلفی از سوی نهادها و دستگاههای اجرایی به جهت تقدیر و تجلیل از خبرنگاران گیلانی برگزار شد و با توجه به شرایط اقتصادی که بر کشور حاکم است و مشکلاتی که بعضا برای نهادها وجود دارد اما روند تجلیل از اصحاب رسانه متوقف نشد و از این نظر اقدامات خوبی صورت گرفت.

کریم خورسندی افزود : امسال طی هماهنگی های صورت گرفته با ادارات و سازمان ها در تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار، دکتر نوبخت نیز از این امر مستثنی نشد و از خبرنگاران استان در سازمان برنامه و بودجه گیلان تجلیل کرد و بنا به پیشنهاد جامعه رسانه ای گیلان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس از طریق قطار،  توسط دکتر نوبخت مورد موافقت قرار گرفت و ایشان ماموریت پیگیری این سفر را بر عهده خانه مطبوعات گیلان گذاشتند.

وی ادامه داد : بر همین اساس ضمن هماهنگی با مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان و در جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات مصوب گردید که خبرنگاران استان به همراه خانواده درجه اول خود به این سفر زیارتی اعزام شوند و خوشبختانه این موضوع با پیگیریهای صورت گرفته جامه عمل پوشانده شد.

وی خاطر نشان کرد : برهمین اساس در بازه  زمانی مشخص از اصحاب رسانه خواسته شد که اقدام به ثبت نام کنند و با توجه به حجم زیاد خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان و محدودیت ظرفیت سفر با قطار، اولویت اعزام با اعضای خانه مطبوعات گیلان در نظر گرفته شد که نهایتا تعداد زیادی از خبرنگاران غیر عضو خانه مطبوعات نیز توانستند در این سفر حضور داشته باشند.

خورسندی در ادامه ضمن تشکر از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت : با هماهنگی دفتر دکتر نوبخت تامین اعتبار مالی این سفر در روزهای پیش از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان انجام شد و با موافقت دکتر نوبخت هزینه سفر از طریق ارشاد اسلامی در دقیقه ۹۰ وصول و طی تفاهم نامه ای با خانه مطبوعات و متعاقباً برای تمهید مقدمات سفر به حساب شرکت گردشگری واریز شد.

وی ادامه داد : با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه گیلان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات گیلان ظرف ۲۴ ساعت با توجه به دریافت اعتبار مربوطه ، سریعا برای تهیه  بلیت قطار و رزرو هتل از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر اقدام شد که نهایتا زمان حرکت در ساعت ۶:۴۵ دقیقه عصر روز عاشورا ( سه شنبه ۱۹ شهریور) مقرر شد و عزیزان خبرنگار به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر عامل خانه  مطبوعات گیلان عنوان کرد : اقدام جناب آقای دکتر نوبخت لطف بزرگی به جامعه رسانه  گیلان بود و سفر زیارتی مشهد با این حجم و تعداد زیادی از اصحاب رسانه و هزینه چشمگیر آن  یک اقدام بی نظیر در نوع خود بود که به لطف و عنایت دکتر نوبخت صورت گرفت و اصحاب رسانه خاطره خوشی از این سفر تجربه کردند.

خورسندی افزود : ضمن پوزش از خبرنگاران و فعالان رسانه ای که به هر دلیلی نتوانستند در این سفر همراه کاروان اصحاب رسانه گیلان باشند و تشکر از سعه  صدر  این عزیزان که برای توسعه استان همواره تلاش کرده و زحمت می کشند، انشاالله در برنامه های رفاهی آتی خانه مطبوعات گیلان در خدمت آنان خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص این سفر گفت : متاسفانه برخی ها در مورد همه چیز و همه کس اعتراض می کنند و به ناحق تهمت هایی را روا داشته و مسایلی را عنوان می کنند که با واقعیت ها منافات دارد و این اظهارات در شان اصحاب رسانه گیلان نیست و زحمات برخی از دست اندرکاران را زیر سوال می برد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ادامه داد : پیگیری های سفر زیارتی مشهد بر اساس مصوبات هیات مدیره و طبق اساسنامه  خانه مطبوعات با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت بخش اداری و مالی و ذیحسابی این اداره صورت گرفت و تمامی مستندات مالی بر اساس تفاهم نامه های انجام شده توسط بازرسین خانه مطبوعات و ناظران  ارشاد  مورد بازبینی قرار گرفته و می گیرد و حاشیه هایی که از سوی برخی ایجاد می شود متاسفانه باعث تشویش اذهان عمومی شده و  به بدنه  خانه مطبوعات گیلان که یک نهاد صنفی است، آسیب می زند.

وی عنوان کرد : بداخلاقی ها و سیاه نمایی های صورت گرفته از سوی برخی افراد معلوم الحال که با فریب اذهان عمومی به ظاهر مظلوم نمایی کرده و در پی احقاق حق عمومی می باشند، تنها موجب ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین جامعه رسانه ای گیلان شده و به هیچ وجه سنخیتی با واقعیت ها و اقدامات صورت گرفته نداشته و جز تضعیف وحدت و وفاق موجود رسانه ای استان در پی نخواهد داشت!

خورسندی در خاتمه متذکر شد: هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با تمسک به الطاف حضرت حق  و حمایت های متولیان امر و بدون توجه به سمپاشی های افراد بدبین و مغرض به راه خود با قدرت ادامه می دهد  و در یک کلام قضاوت و داوری در مورد عملکرد را به افکار و اذهان عمومی و اصحاب رسانه گیلان می سپارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3825

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: