کسب دو نشان نقره توسط کشتی گیران گیلانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

کشتی گیران گیلانی در مسابقات کشتی آزاد امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی، ۲ نشان نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کردند.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: در جریان مسابقات کشتی آزاد امیدهای کشور در تهران جریان، زین العابدین فلاح و محمد نامجومطلق از گیلان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.
نقی هدایتی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد امیدهای کشور، زین العابدین فلاح کشتی گیر شایسته گیلانی پس از کشتی گیری از استان لرستان مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین در رقابت های وزن ۶۱ کیلوگرم، محمد نامجومطلق کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی نیز موفق شد پس از کشتی گیری از مازندران روی سکوی نایب قهرمانی قرار گیرد و مدال نقره این مسابقات را تصاحب کند.
وی بیان کرد: در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی، بیش از ۱۷۰ کشتی گیر این رده سنی از استان های مختلف در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهابت نفرات برتر این مسابقات برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، سیدمحمد چوبچیان کشتی گیر شایسته گیلانی در رقابت های کشتی فرنگی امیدهای کشور در وزن ۸۲ کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شده بود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2578

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: