پرستاران مصداق صبوری و مقاومت هستند

باز باران خبر/ رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت روز پرستار در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان رازی رشت برگزار شده بود حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به مناسبت روز پرستار در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات بیمارستان رازی رشت برگزار شده بود حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار تصریح کرد: حضرت زینب سلام الله علیها در یک نیم روز مصیبت ها و سختی های بسیاری را متحمل شد و پس از آن در یک مسیر طولانی پرستاری از بیمار کربلا حضرت امام سجاد علیه السلام را نیز بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه اگر مقام صبرو شکیبایی حضرت زینب سلام الله علیها نبود نمی توانست چنین مشکلاتی را تحمل نماید افزود: ما اکنون وارث آن صبوری هستیم و چنانچه در حوزه ماموریتی و مسئولیتی خود صبوری نورزیم نمی توانیم بر مشکلات غلبه نماییم.

رئیس شورای قضایی استان حضرت زینب سلام الله علیها را الگوی حقیقی صبر و ایستادگی عنوان نمود و گفت: پرستاران نیز مصداق صبوری و مقاومت هستند که با همدلی و همراهی با بیماران، در مسیر بهبودی آنان تلاش می نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28151

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: