۳۰ جهادگر موسسه خیریه مهر سیدالشهدای رشت تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس موسسه خیریه مهر سید الشهدا (ع) طی مراسمی با حضور جمعی از ایثارگران جنگ تحمیلی و خانواده های معزز شهدا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
به گزارش باز باران خبر؛ حاج کامبیز لاجوردی مدیر موسسه خیریه مهر سیدالشهدا (ع) در این مراسم که در سالن کانون بسیج رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه محرم و صفر گفت: موسسه خیریه مهر سیدالشهدا با محوریت کمک به اقشار آسیب دیده جامعه فعالیت خود را طی سالهای متمادی آغاز نمود و از اسفند سال ۹۸ با شیوع بیماری کرونا در اقدامی با حضور سی جهادگر نوجوان ۱۵ تا ۲۰ ساله به مدافعان سلامت پیوستند و با دوخت ماسک و خرید اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان در این امر خدا پسندانه مشارکت نمودند.
لاجوردی با بیان اینکه نهضت حسینی همیشه ادامه دار است افزود: در جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس جوانان ایثارگرانه از جان خود گذشتند و مجاهدانه از خاک میهن دفاع کردند و امروز نیز فرزندان غیور این مرز و بوم نیز در جبهه سلامت در روزگار همه گیری ویروس کرونا به میدان آمدند و با کمک های مومنانه و توزیع ماسک به نقاط دور دست و روستاها؛ راه ایثارگران دفاع مقدس را ادامه داده و می دهند.
سرهنگ نظربین یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: لاله های جوان دفاع مقدس پرپر شدند و پدران و مادران داغدیده شان نیز تک تک از بین ما رفتند؛ همه ما رفتنی هستیم اما بدانید که راه شهادت بسته نیست و شما خودتان باید سد رسانه ای دشمن را بشکنید.
ایثارگر هشت سال دفاع مقدس در پایان سخنان خود ضمن آرزوی عاقبت بخیری برای همه دلسوزان نظام اظهار داشت: قسم به امام عصر (عج)، قسم به قمقمه های خالی رزمنده های دفاع مقدس و قسم به عمه سادات و هرکسی در هر عرصه ای چه اخلاقی و چه اقتصادی به نظام خیانت کند رسوای دو عالم خواهد شد و خیلی ها در صف این رسوایی قرار دارند.
رییس بسیج دانشجویی استان گیلان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به مستند “کودتای خزنده” که اخیرا توسط شبکه معاند بی بی سی پخش شد و به تخریب نیروهای نظامی ما پرداختند گفت: دشمن با تولید و پخش این نوع فیلم های کذب می خواهد چهره انقلاب و اسلام‌ را مخدوش نماید که قطعا در این راستا موفق نخواهد شد.
دکتر مهدی نیازمند همچنین در این مراسم با اشاره به سخنان ترامپ رییس جمهور امریکا و دسیسه های آن خاطر نشان کرد: ترامپ و مطرح کردن موضوع مذاکره با ایران یکی از دیگر از دسیسه های آن است که آیا می توان با تقدیم اینهمه شهید و خون ریخته شده جوانان ما زیر بار ظلم رفت و پای میز مذاکره نشست؟
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: راهکار مبارزه با این ترفندها و دسیسه ها امید آفرینی در دلهای مردم است تا با شرایط خاص امروز خیانتکاران به بهانه های مختلف اغتشاش آفرینی نکنند.
گفتنی است مداحی عاشورایی توسط فرزین مقدم و تقدیر از سی جهادگر موسسه خیریه مهر سید الشهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود..

گزارش: میترا حسابی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14487

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: