برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان وایثارگران شهرداری لاهیجان

باز باران خبر/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرداری و شورای شهر لاهیجان طی مراسمی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران شهرداری این شهرستان تجلیل بعمل آورد.

سرپرست شهرداری لاهیجان:  هفته دفاع مقدس گنجینه ای از بزرگترین افتخارات و رشادت های ملت ایران است

یوسف قیامتیون در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان شهرداری گفت: هفته دفاع مقدس را نشان از بزرگی و عزت جمهوری اسلامی ایران می دانم. وی افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای از بزرگترین افتخارات و رشادت های ملت ایران است.

وی رسالت امروز مردم و مسئولان را حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: شناخت خوب این فرهنگ، لازمه حفظ و ترویج آن است و باید در حفاظت از آن برای نسل های آینده بکوشیم.

سرپرست شهرداری لاهیجان ادامه داد: امیدوارم این نشست‌ها و مراسمات، گامی موثر در جهت حفظ و شناخت فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

  تمیزکار، رییس شورای شهر لاهیجان : دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت

   رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امسال چهلمین سال دفاع مقدس را که دورانی  با جلوه هایی از ایثار، عشق، شجاعت و شهادت بود را گرامی می داریم. 

وی با تاکید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اینکه «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، گفت: بر ما واجب است که ضمن تکریم خانواده‌های معظم شهدا، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم.

رئیس شورای شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدای دفاع مقدس آبیاری شده و اگر در جامعه ای زندگی می کنیم امنیت در آن حاکم است در سایه رشادت ها و از خود گذشتگی های ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمده که استوار و محکم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.   

تمیزکار ادامه داد: دفاع مقدس درس هایی به ما داد که اگر بخواهیم از آن پند بگیریم و به دور از شعارها عمل کنیم، کمبودها و گرفتاری هایی که مردم ما به آن دچار هستند، حل خواهد شد.   

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت، افزود: وظیفه ما این است که فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده نگه داریم و در نسل های جوان نهادینه کنیم.
   گفتنی است در این مراسم، تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهرداری و همچنین یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان بعنوان یکی از خانواده معظم شهدای شهرداری با اهدای لوح یاد بود مورد تجلیل قرار گرفتند.
شایان ذکر است در پایان مدعوین به بیان خاطرات خود از دوران جنگ پرداختند و به طور صمیمانه با اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان به دیدار و گفتگو پرداختند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14491

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: