خدمات فنی و مهندسی به شرکت خودروساز گاز کشور روسیه

بازباران خبر/ روز پنج شنبه ساعت ۹صبح دفتر شهر صنعتی رشت با همکاری مجموعه شرکت پایا کلاچ و فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران در اقدامی ارزشمند از خبرنگاران فعال در حوزه شهر صنعتی تقدیر کردند.

مدیر عامل شهر صنعتی رشت در آغاز برنامه ، ضمن تبریک روز خبرنگار و تبیین رسالت خطیر این قشر فرهیخته اظهار داشت: خبرنگاران با صداقت و آگاهی بخشی در رسانه های وزین خود موجب تنویر افکار عمومی در جامعه شده و اعتماد مردم به آنان، بسیار ارزشمند است.

میر شمس الدین مهدوی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، یاد آور شد: اطلاع رسانی درست و به موقع اصحاب رسانه همواره سبب پیشرفت و ارتقای استان و جلوگیری از فساد در جامعه می شود.

علی پوررضا مدیرعامل شرکت فرآوری ساخت در این نشست با اشاره به اشتغال هزار نفر پرسنل در مجموعه فرآوری ساخت بیان کرد: شرکت فرآوری ساخت در سال ۱۳۷۳ تحت مجموعه عظام در شهرصنعتی رشت افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی افزود: شرکت تولیدی فرآوری ساخت در راستای تولید کمک فنر و جعبه فرمان به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات ایران خودرو و سایپا به شمار می رود.

مهندس پوررضا تصریح کرد: ۹۵ درصد محصولات کمک فنر و جعبه فرمان مربوط به تولیدات ایران خودرو و ۴۰ تا ۵۰درصد محصولات تولیدات سایپا توسط شرکت فرآوری ساخت در شهرصنعتی رشت تامین می شود.

وی افزود:خدمات فنی و مهندسی به شرکت خودروساز گاز کشور روسیه جهت خودروی جدید ، همچنین تامین قطعات خودرو که کارشناسان ما در روسیه در حال انجام آن هستند.

مدیرعامل شرکت فرآوری ساخت یادآور شد: تولید جعبه فرمان هیدرولیک خودروهای ۲۰۶ ، ۴۰۵ و دنا بر عهده این شرکت می باشد، همچنین تولید و تامین جعبه فرمان برقی محصولات ایران خودرو چون دنا ، شاهین و سایپا در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که در اینصورت شرکت فرآوری ساخت تنها تامین کننده جعبه فرمان خودروهای برقی در کشور خواهد بود.

بهزاد نیکنام رئیس هیئت مدیره شرکت پایاکلاچ و فرآوری ساخت نیز در این نشست از پیگیری تامین مسکن برای کارکنان و پرسنل شرکت فراوری ساخت و پایا کلاچ خبر داد و تاکید کرد: اگر زمین ارزان قیمت توسط مسئولین تعرفه شود به این مهم نیز دست پیدا خواهیم کرد.وی افزود: در طی چند سال گذشته افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان در مدرسه سازی در کشور مشارکت کردیم و مدرسه ده کلاسه ای در مسکن مهر رشت با تمام امکانات روز در حال ساخت است که در سال جاری با شروع مدارس به افتتاح خواهد رسید و ۲۶۰۰ نفر از افراد بی سرپرست را در گیلان نیز تحت پوششش داریم.

در ادامه ضمن برگزاری مراسم تقدیر ، خبرنگاران از سالن های تولید مجموعه پایاکلاچ و فرآوری ساخت وهمچنین پروژه در حال احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرصنعتی بازدید کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26950

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: