همایش بزرگ ژیمناستیک گیلان برگزار شد

همایش بزرگ ژیمناستیک کاران گیلان به مناسبت روز ملی ژیمناستیک برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر، همایش بزرگ ژیمناستیک گیلان با عنوان یاریگران زندگی مربوط به آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد صبح امروز پنجشنبه در سالن تختی رشت با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، صادقی معاون توسعه ورزش و جوانان استان، زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان استانداری ، کیمیا تنهایی معاون استاندار گیلان، باقری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان و سهیلا یاور مسرور نایب رییس هیات ژیمناستیک استان برگزار شد.

این همایش به همت هیات ژیمناستیک استان و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر گیلان ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و با حضور ۲۵۰ ورزشکار پسر و دختر در قالب ۱۵ تیم از سراسر استان برگزار شد که ژیمناستیک کاران به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی ژیمناستیک گفت: رشته ژیمناستیک از رشته های پایه و مدال آور استان است که توجه و حمایت به این ورزش قهرمانی و پرطرفدار می تواند جایگاه و رتبه کشورمان را در مسابقات بین المللی بالا ببرد.

سهیلا یاور مسرور نایب رئیس هیات ژیمناستیک استان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسئولین گفت: رشته ژیمناستیک یکی از رشته های پایه و پرطراوات است که از سال۱۳۲۰ زنده یاد یعقوب کوچک زاد در یکی از کلاس های مدرسه شهید بهشتی رشت این رشته را معرفی و بصورت عملی اجرا نمود و تا به امروز بزرگان ارزشمندی در این رشته قدم نهادند.

وی افزود: ژیمناستیک پیش زمینه و قاطبه ورزش گروهی و پرورش قهرمانان بزرگ است که مستلزم تمرین حرکات پایه ای این رشته می باشد.

یاور مسرور اضافه کرد: بنده به عنوان کوچکترین عضو این هیات ضمن تبریک این روز بزرگ برخود واجب و لازم میدانم از تلاش های بنیانگذار مرحوم یعقوب کوچک زادو مرد پرتلاش این رشته فرخ سقراطی و جهان پهلوان محمود نامجو ریاست فدراسیون ژیمناستیک یاد کنم و قدردان زحمات آنان باشم.

باقری دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان گیلان نیز در این همایش ضمن تبریک به مناسبت روز ملی ژیمناستیک گفت: کودکان و نوجوانان ما در مدارس و در مقاطع مختلف باید با ورزش عجین باشند و این امر بسیار شایسته ای است و خانواده ها باید آگاه باشند که مصرف مواد مخدر به سنین پایین تر آمده است.

وی افزود: به جهت نزدیکی ایران به افغانستان مرکز اصلی تولید مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر طرحی را با نام یاریگران زندگی به جلوگیری از ورود و پیشگیری از مصرف مواد مخدر با کمک ورزشکاران ، جوانان، نخبگان راه اندازی کردیم.

زهرا یعقوب نژاد مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان نیز در این مراسم گفت: از همه دست اندرکاران که متولی چنین همایشی هستند قدردانی می کنم شور و شعفی که این کودکان خردسال و نوجوان به ما القا  کردند واقعا ارزشمند است.

وی افزود: حضور همه پدران و مادران این عزیزان ورزشکار حاضر در این سالن نشان از توجه آنان به ورزش و فرزندان خود دارد که بسیار مثبت و ستودنی است.

گفتنی است در این همایش ورزشکاران نوجوانان رژه گروهی و حرکات و هنرهای فردی و گروهی خود را به نمایش گذاشتند.

گزارش: فاطمه لطیفی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5944

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: