۲۵ واحد تولیدی جدید در گیلان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ۲۵ واحد تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی استان گیلان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه اراضی ۳۳ شهرک صنعتی استان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی واگذار شد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۶ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی در حال ساخت و ۲ تصفیه‌خانه برای شهرک‌های صنعتی در مرحله طراحی هستند.

شهیدی با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی استان گیلان است ابراز داشت: مساحت کل شهرک صنعتی سپیدرود که در جاده رشت ـ جیرده واقع شده ‌حدود ۶۹۲ هکتار است که در حال حاضر بیش از ۲۸۰ هکتار آن در فاز عملیاتی بوده و ۲۶۰ هکتار آن نیز واگذار شده است.

وی با اشاره به موضوعات زیست‌محیطی طرح توسعه شهرک صنعتی سپیدرود رشت و امکانات این شهرک خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی سپیدرود به طور کامل از امکانات آب، برق، فضای سبز و فیبر نوری برخوردار است و تصفیه‌خانه این شهرک نیز با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز در حال احداث است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم بررسی مجوز زیست محیطی فاز دوم طرح توسعه شهرک صنعتی سپیدرود اظهار داشت: شهرک صنعتی سپیدرود رشت دارای بیشترین واحدهای تولیدی است اما مشکلات زیست محیطی دارد که اقدامات لازم برای حل معضلات آن در حال انجام است.

دلق‌پوش ابراز داشت: با توجه به مصوبه هیئت دولت در بحث بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی کارفرمایان استان، تصمیم‌ گرفتیم تا شعبات تأمین اجتماعی این موضوع را در راستای حمایت از کارفرمایان و واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3695

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: