گیلان پایگاه قهرمانی کشتی ساحلی کارگران ایران می شود

باشگاه ملوان جوان نیروی دریایی رشت ، پایگاه قهرمانی کشتی ساحلی کارگران ایران شد.

به گزارش باز باران خبر؛ حسین محمدزاده مربی کشتی باشگاه ملوان جوان رشت و همچنین مربی تیم ملی کشتی ساحلی کارگری کشور با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای بین ناخدا علیرضا فخری رییس تربیت بدنی آموزش های تخصصی نیروی دریایی ارتش در رشت و مدیرعامل باشگاه ملوان جوان رشت و دکتر جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش های کارگری ایران برای تاسیس پایگاه قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در این مجموعه منعقد شد.

وی با بیان اینکه در هنگام انعقاد این تفاهم نامه، دکتر پهلوان یلی رییس ورزش های کارگری استان ، معصومی نایب رییس کشتی کارگری کشور و حسین مهری دبیر انجمن کشتی کارگری گیلان نیز حضور داشتند، افزود:برپایی مسابقات و اردوهای ملی از مهمترین برنامه های این پایگاه قهرمانی در استان است. 

مربی تیم ملی کشتی ساحلی کارگری کشور گفت: وظیفه پایگاه قهرمانی فراهم نمودن امکانات و زمین کشتی ساحلی برای کشتی گیران استان و جمع آوری کشتی‌گیران مستعد و با استعداد در سطح گیلان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشورمی باشد.

محمدزاده برگزاری مسابقات قهرمانی کارگران  کشور در کشتی ساحلی و برگزاری اردوهای مختلف استانی و کشوری را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد:این مهم باعث آشنایی جوانان و نوجوانان با کشتی ساحلی خواهد شد و  دسترسی آسان کشتی‌گیران به زمین ساحلی را نیز فراهم می کند، چون باشگاه ملوان جوان در مرکز شهر رشت واقع شده و امکانات لازم را نیز در این حوزه دارا می باشد.

وی اظهار داشت:این پایگاه همچنین باعث تشکیل تمرینات مشترک  بین باشگاه ها و شهرهای مختلف استان گیلان خواهد شد.

محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد:مجموعه ملوان جوان نیروی دریایی رشت علاوه بر زمین ساحلی ، سالن کشتی آزاد و سالن بدنسازی و استخر و سونای سرپوشیده دارد که می تواند نقشی مهم در رشد ورزش کارگری استان و کشور به ویژه در رشته کشتی ساحلی داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13385

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: