کتاب ((اثر مرکب)) با محوریت نگاه نوین و نسل نواندیش

باز باران خبر، کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردینشر با محوریت نگاه نوین، نسل نواندیش چاپ و منتشر شده است.
در جهانی که جوانان توسط رسانه‌ها بمباران می‌شوند، هر روز اطلاعات زیادی درباره سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت و ثروت به گوش می‌رسد. بیایید با هم صادق باشیم!

شما هرگز نمی توانید یک شبِ به اهدافتان برسید یا با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. باید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون پیش داوری به این سوال جواب دهید:

* در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟ موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق، زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت!

اما باور این جملات نقطه شروع است.اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بازی کنید برای شما یک پیشنهاد ردنشدنی داریم و آن انجام تغییرات و روش‌هاییست که دارن هاردی در کتاب اثر مرکب برای شما نوشته است.

دارن هاردی، از ۱۸ سالگی شروع به تلاش و فعالیت اقتصادی کرد و اکنون در مقام مربی و مشاور به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب، روش درست هدف گذاری و راه رسیدن به موفقیت را پیدا کنید. این تغییرات به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید. اگر به دنبال یک برنامه عملی و نقشه‌ای جامع و ملموس هستید، اجازه دهید جملات این کتاب بر روی انتظارات و اهداف شما تاثیر بگذارد، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.

** موفقیت امری تدریجی همراه با تلاش مداوم است، روش درست و اصولی هدف گذاری را از همینجا بیاموزید…

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13260

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: