لزوم رفع موانع تولید و رونق  فضای کسب و کار سیمان خزر

 

بازباران خبر : مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر و همات همراه با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان  در راستای رفع موانع تولید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل ، مهندس رشید (مدیر مالی) ، مهندس نصری (مدیر منابع انسانی) و مهندس علی حسینی (رئیس حسابداری) شرکت سیمان خزر روز شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور در اداره کل تامین اجتماعی با دکتر مرتضوی، مدیر کل تامین اجتماعی، دکتر امیری (معاونت منابع تأمین اجتماعی اداره کل) استان گیلان دیدار وگفتگو کردند.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در این نشست با تقدیر و تشکر از مدیر کل و همکاران ایشان در راستای حمایت از تولید، ضمن اشاره به روند تحویل و توزیع به موقع محصولات شرکت در سطح استان به تشریح اهمیت رفع موانع تولید برای تداوم فعالیت این واحد پرداخت.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان نبز با قدردانی از حضور مدیر عامل و هیات همراه  و  ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده در سطح ملی و استانی توسط مجموعه سیمان خزر در خصوص بخش‌نامه های جدید تامین اجتماعی مواردی را مطرح کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی  گیلان ضمن تاکید بر پیگیری های لازم از سوی همکاران تامین اجتماعی در خصوص برخی موارد مطرح شده در جلسه و ابلاغ به دکتر امیری معاونت منابع تأمین اجتماعی استان و همچنین اعلام آمادگی جهت بازدید از مجموعه بزرگ سیمان خزر در آینده بسیار نزدیک، دو طرف با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار،  برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33790

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: