کارآفرینان می توانند از پتانسیل نیروهای انسانی زندانهای گیلان استفاده کنند


باز باران خبر/ در جلسه مدیرکل زندان های گیلان با دادستان مرکز استان، استفاده از نیروهای انسانی در زندان های گیلان توسط کارآفرینان تاکید شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های گیلان در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و نیز تاکیدات ریاست سازمان زندانهای کشور مبنی بر توسعه اشتغال پایدار و پوشش حداکثری بکارگیری خانواده های زندانیان در زمینه اشتغال، زندان های گیلان از کار آفرینان جهت مشارکت در امر اشتغالزایی دعوت می نماید.
فلاح میری دادستان مرکز استان در جلسه ای با محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان در خصوص اشتغال زندانیان و خانواده های آنان گفت: کارآفرینان و سرمایه گزاران می توانند با حضور در زندان و استفاده از تسهیلات ارزنده از نیروهای انسانی مناسب و ارزان برای بخش کارآفرینی و اشتغال خود از این فرصت طلایی برخورداری از اجر معنوی و منفعت هم برای کارفرما و هم زندانی و خانواده او دارد استفاده نمایند.
دادستان مرکز استان با دعوت یکی از کارآفرینان پوشاک برتر کشور در این جلسه و هم اندیشی تخصصی و خرد جمعی برای ارتقاء در بخش اشتغال زندان های گیلان گفت: جایگاه و اهمیت حرفه آموزی و اشتغال مددجویان می تواند هم برای مددجو و هم خانواده آنان موثر باشد افزود این امر می تواند در باز اجتماعی کردن مددجویان، حفظ و کیان خانواده و امید به آینده مهم باشد.
در ادامه محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان با بیان اینکه زندان مرکزی رشت بعنوان زندان تحولی در کشور انتخاب گردیده گفت: از تمامی کارآفرینان دعوت بعمل می آوریم تا با در اختیار قرار دادن نیروهای انسانی ارزان و محیط آماده به کار درچرخه تولیداقتصادی نقش آفرین نمایندکه به تبع آن کشور را از وابستگی به بیگانکان نجات خواهند داد و قشر عظیمی از خانواده های زندانیان را نیز در این راه مشغول بکار نمایند.
مدیر کل زندان های گیلان در پایان بیان کرد: سرمایه گزاران و کارآفرینان کشور و استان با مراجعه به زندانها توانسته اند طرح، نقشه و بستر راه اندازی کارگاه های بزرگ تولیدی و حتی گردشگری را فراهم سازنند تا بتوانیم بزودی شاهد فعالیت های گسترده باشیم و به مرحله اجرا برسانیم.
شایان ذکر است بعد از اتمام جلسه از بخش های اشتغال زندان مرکزی و نسوان رشت دیدن بعمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23994

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: