دشمن به دنبال سوء استفاده از مطالبات به حق مردمی است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش دشمن با استفاده از حربه تنگناهای اقتصادی برای ایجاد فتنه گفت: دشمن با استفاده از تمام ابزارها قصد دارد مطالبات به‌حق مردم را منجر به نتایج نامطلوب گرفته و خواسته‌های شوم موردنظر خودش را محقق کند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از فارس، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گیلان در سالن شهدای ناجا رشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است، اظهار کرد: رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس همواره خط‌شکن بوده و در هر جا حضور داشتند پیروزی‌های بسیار بزرگی برای ارتش اسلام در مقابله با نیروهای بعثی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه در سایه امنیت در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی برای کشور حاصل شد، گفت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به‌دست‌آمده جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و تحقیقاتی همه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه دشمنان نظم و امنیت با استفاده از دست‌نشانده‌های خود در کشورهای پیرامونی قصد ایجاد ناامنی دارند، تصریح کرد: داعش که بزرگ‌ترین مصداق و مظهر خشونت در منطقه بود توسط خود آمریکایی‌ها به وجود آمد و پس از حمایت و تجهیز از سوی آنان علیه مردم دست به جنایت‌های بسیاری زد.

اشتری با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفاظت و امنیت کشور گفت: نیروی انتظامی با نیروی انسانی آموزش‌دیده، حرفه‌ای و مجاهد و از لحاظ تجهیزات باوجود تحریم‌ها و وجود کمبودها پیشرفت‌های خوب و چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای برهم زدن امنیت کشورهای منطقه با ایجاد اغتشاشات و دخیل کردن مردم و سو استفاده از مطالبه آن‌ها تصریح کرد: دشمن با استفاده از تمام ابزارها قصد دارد مطالبات به‌حق مردم را منجر به نتایج نامطلوب گرفته و خواسته‌های شوم موردنظر خودش را محقق کند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها گمان می‌کردند با استفاده از حربه تنگناهای اقتصادی می‌توانند مردم را در مقابل حاکمیت اسلامی قرار دهند، گفت: تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در کشورمان در سال‌های گذشته به اسم مشکلات اقتصادی با عنایت الهی، رهبری مقام معظم رهبری و با هوشیاری مردم نقشه آنان شکست خورد.

اشتری با اشاره به پلیس هوشمند و هوشمند سازی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز از طریق هوشمند سازی و استفاده از سامانه‌های دقیق کشف جرم با سرعت و دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تلاش ناجا برای تحقق هوشمند سازی در نیروی انتظامی و ایجاد پلیس هوشمند در افق ۱۴۰۰ تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در حال رقابت با پلیس کشورهای پیشرفته است و در این حوزه از سال‌های گذشته تاکنون قدم‌های بسیار بزرگی در سراسر کشور برداشته‌شده به‌طوری‌که با استفاده از سامانه‌های جدید موفقیت‌های چشمگیری در حوزه کشف جرم به دست آمد.

فرمانده نیروی انتظامی از حضور بیش از سه میلیون زائر ایرانی در همایش جهانی اربعین حسینی و رشد ۷۶ درصدی زائران داخلی و ۳۵ درصدی زائران خارجی خبر داد و افزود: تمامی این زائران در سایه برقراری نظم و امنیت از مرزهای چهارگانه کشورمان برای شرکت در این اجتماع عظیم تردد کردند و هیچ اختلالی در این زمینه ایجاد نشد.

اشتری با اشاره به‌روز ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی، گفت: ۱۳ آبان یادآور سه اتفاق بزرگ تاریخی ازجمله تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که مسیر انقلاب را تغییر داد.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: تحریم‌ها سبب مستقل شدن ما در حوزه‌های مختلف شد و امروز به لطف خدا و روحیه جهادی، قدرت دفاعی ایران قدرت برتر در جهان است پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی را در زمین و دریا و آسمان میزند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه منشور گام دوم رهبر انقلاب راه مقاومت و ایستادگی را به مردم می‌آموزد، تصریح کرد:  اگر بر اساس هفت‌بندی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند کارکنیم نقشه راهی برای چهل سال دوم انقلاب خواهیم داشت.

اشتری با تأکید بر دستور کار قرار دادن طرح‌های امنیتی در گیلان بیان کرد: استان گیلان در کشف وقوع جرم در سال گذشته رتبه دوم و امسال رتبه اول را با میانگین ۹۰ درصد دارد و در حوزه سرقت‌های خشن با شدت در این استان برخورد شده و همچنین در تمام طرح‌ها به‌ویژه طرح ناظر یک با کمترین تنش و رضایت مردم موفق عمل کرده است.

 گفتنی است   در انتهای این مراسم با تشکر و قدردانی از تلاش‌های سردار «محمدرضا اسحاقی» فرماندهی انتظامی استان گیلان سردار «عزیز الله ملکی» به مدت سه سال به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان معرفی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4771

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: