هلال احمر گیلان میزبان اردوهای دوستی سازمان جوانان کشور

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: جمعیت هلال احمر استان میزبان اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور شد.

به گزارش باز باران خبر، مهدی ولی پورگفت: ۳۰۰ نفر از دبیران برتر کانون های دانش آموزی دختر و پسر۹ استان به منظور ترویج فرهنگ بشر دوستی در اردوی دوستی اردوگاه مهر بندر انزلی شرکت کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با جذب و تربیت جوانان، بر اساس برنامه ۵ ساله اقدام به اجرای طرح بشر دوستی در میان اعضای کانونهای دانش آموزی مدارس جهت گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح و دوستی و مهربانی می کند.

ولی پور تصریح کرد: در این اردوها دبیران فعال کانونهای دانش آموزی استانهای  آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان  کردستان، قزوین، قم، البرز  و گیلان در دو مرحله، دختران از ۱۶ لغایت ۱۸ تیر و پسران ۲۰ لغایت ۲۲ تیر ماه پسران حضور دارند.

ولی پور هدف از برگزاری این اردو ها را توانمندسازی دبیران منتخب کانونهای دانش آموزی، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج فرهنگ صلح و دوستی با تکیه بر گفتگو، ارتقای اعتماد به نفس اعضا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این اردو از هر استان یک تیم شامل ۱۴ نفر از دبیران فعال کانون دانش آموزی به تفکیک دختر و پسر شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: بوم گردی، کارگاه های خود مراقبتی، خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوهپیمایی، جنگل نوردی، آموزش نقشه خوانی و جهت یابی (GPS) بازدید از موزه دریایی، بازدید از منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه ها در این اردوست.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2401

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: