دعوت ۳ گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی

سه قایقرانی گیلانی به اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان در ماده‌های پاراکانو، روئینگ و آب‌های آرام دعوت شدند.

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، اردوهای تدارکاتی تیم ملی قایقرانی کشورمان در ماده‌های پاراکانو، روئینگ و آب‌های آرام با حضور زبده‌ترین قایقرانان کشورمان از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود؛ این اردوها در راستای آماده‌سازی ملی پوشان کشورمان برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو برگزار می‌شود.

دعوت سماک حرفه و عیوضی به اردوی کانوکانادایی و پاراکانو

هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی آب‌های آرام بانوان کشورمان در ماده‌های کایاک و کانوکانادایی زیر نظر مهسا مجللی در دریاچه آزادی تهران آغازشده و تا ۲۶ آذرماه به طول می‌انجامد.

زیبا سماک حرفه از گیلان به همراه ریما شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران و مهسا کهن‌سال از خوزستان در بخش کانوکانادایی و کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک نفرات دعوت‌شده به این اردو هستند.

اردوی پاراکانو مردان و بانوان کشورمان نیز هم‌زمان با اردوی تیم ملی آب‌های آرام در دریاچه آزادی آغازشده و تا ۲۶ آذرماه به طول می‌انجامد؛ اردویی که زیر نظر مسعود مهدوی نیا به‌عنوان سرمربی و محمدرضا محسنی به‌عنوان مربی بدن‌ساز برگزار می‌شود.

نادر عیوضی از گیلان به همراه اسلام جاهدی از هرمزگان، مسعود قیصری از تهران و امین آغنده از البرز در بخش آقایان و شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از تهران در بخش بانوان نفرات دعوت‌شده به این اردو هستند.

دعوت یک گیلانی به اردوی تیم ملی روئینگ مردان

نهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ مردان با حضور ۹ پاروزن در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان زیر نظر افشین فرزام به‌عنوان سرمربی و فرزین رضایی به‌عنوان مربی در دریاچه آزادی تهران آغازشده و تا ۲۴ آذرماه به طول می‌انجامد.

امیرحسین محمودپور از گیلان به همراه میلاد الله‌وردیان و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، محمدحسین حقی و سیاوش سعیدی از تهران و بهمن نصیری از زنجان نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان هستند.

هم‌زمان با اردوی تیم روئینگ بزرگ‌سالان، اردوی تیم ملی روئینگ جوانان نیز با حضور چهار قایقران آغازشده و تا ۲۳ آذرماه به طول می‌انجامد؛ آریا سلیمان پور از تهران، عطا زارعی از خراسان شمالی و فواد هوشیار و شهروز صفایی از کردستان نفرات دعوت‌شده به این اردو هستند.


در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5170

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: