قتل مادر توسط پسر


باز باران خبر/ معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل ۵۷ ساله در شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: خستگی از مراقبت و پرستاری از مادر قتل وی را توسط پسر رقم زد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از پلیس گیلان؛ سرهنگ “مجید رسول زاده فرساد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر مرگ یک پیرزن کهنسال به علت سقوط از بالکن در یک باب منزل مسکونی در شهرستان بندرانزلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌های فنی و کارشناسی، مشکوک بودن این حادثه برای پلیس محرز شد افزود: با پیگیری سرنخ‌ها و تحقیقات فنی، پلیس به پسر این زن ۷۷ ساله مظنون شد و پس از هماهنگی قضائی وی را در شهرستان بندرانزلی دستگیر کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: متهم ۵۷ ساله پس از اظهارات ضد و نقیض در مواجهه با شواهد و قرائن پلیس به هل دادن مادرش از بالکن خانه به دلیل خستگی از نگهداری وی اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
“سرهنگ رسول‌زاده فرساد” ضمن اشاره به جایگاه والای افراد کهنسال در آموزه‌های دینی و تاکید بر اهمیت توجه به کانون خانواده به ویژه در فرهنگ ایرانی – اسلامی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23817

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: