همزمان با پنجمین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری شاندرمن  

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

 

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری شاندرمن

بازباران خبر- مریم زارع درخشان: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرداری شاندرمن با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی و بخشدار شاندرمن و دیگر مسؤولین شهرستان ماسال افتتاح شد.

حجت الله بابا‌پور، شهردار شاندرمن در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر شاندرمن و مجموعه شهرداری در هفته دولت ۷ پروژه شامل چمن مصنوعی، تابلوی ورودی شهر شاندرمن، تیر های تلسکوپی خیابان های امام خمینی( ره)، شهید یوسفیان، فاز ۲ پروژه پارک کفود، پروژه اشتغال زایی نانوایی بربری جنب شهرداری، آسفالت کوچه ها و معابر، پروژه لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی از عمده پروژه های عمرانی شهرداری شاندرمن درایام هفته دولت همزمان افتتاح شد. باباپور اعتبار هزینه شده این پروژه ها را ۳۱ میلیارد و ۸۴۲میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک شهرداری شاندرمن در نظر دارد کوچه ها و معابر سطح شهر و نیز روکش آسفالت را نیز‌ به اتمام برساند.

شهردار شاندرمن ضمن قدردانی از مسؤولین شهرستان و مجموعه عوامل شهرداری گفت:پروژه چمن مصنوعی فوتبال و محصور کردن جلوی پارک کفود شهرداری نیز در حال اجرا می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32491

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: