داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار مرکزی لاهیجان انتخاب شد

باز باران خبر/ در جلسه‌ای با حضور فرماندار لاهیجان، داریوش علی نژاد به عنوان بخشدار مرکزی لاهیجان انتخاب شد.

محمودی فرماندار لاهیجان در این جلسه ضمن تاکید بر تعامل مدیران با دهیاران و شورای روستاها گفت: مشارکت دهیاران در امور اجرایی، اصول دموکراسی و سیاستهای حاکمیتی باید نصب العین باشد.

وی همچنین افزود: دهیاران و شوراها باید نسبت به آنچه در کشور و دنیا میگذرد مطلع بوده و با انعکاس وقایع سیاسی و عمرانی منطقه خود از انحراف جوانان جلوگیری کنند.

فرماندار لاهیجان با تاکید بر دخالت دهیاران در مشارکت‌های عمومی بیان داشت: دهیاران و اعضای شوراها مشکلات را شناسایی و اولویت بندی کنند و به بخشداران ارائه دهند تا برای رفع آن برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

سمانه حسینی بخشدار سابق بخش مرکزی لاهیجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بخش مرکزی لاهیجان بزرگترین بخش مرکزی در استان است ، گفت: در طول ۳۳ ماه مسئولیت  در بخشداری لاهیجان تلاش کردم همواره بر مدار قانون پیش بروم و حداکثر توانم را به کار بستم تا فضا را برای ارتقای بانوان شهرستان به کار بستم.
داریوش علی نژاد بخشدار جدید بخش مرکزی لاهیجان نیز در این جلسه ضمن تاکیر بر اینکه رمز ماندگاری ، خدمتگذاری به مردم است گفت : از مدیران و مسئولین میخواهم در روستاها حضور مستمر داشته باشند و درد و دل روستاییان را بشنوند.

وی افزود : در دوره خدمت در بخشداری تلاش خواهم کرد به دور از سیاست زدگی ، با همکاری همه دستگاه ها ، بخش مرکزی لاهیجان را به جایگاه واقعی خودش برسانم.

گفتنی‌است، سمانه‌حسینی بخشدار سابق لاهیجان به عنوان معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی معرفی شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: