بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان گیلان در محکومیت اقدام اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد


بازباران خبر/بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان گیلان در محکومیت اقدام اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/۸۲)

اخیراً تظاهرات ضد اسلامی به وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی برگزار و در شهر مالمو در کشور سوئد یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به وسیله گروه‌های راست‌گرای افراطی مورد وهن واقع شد.

آنچه این انسان‌نماهای افراطی از آن خوب آگاه هستند و آنان را به این کار وادار کرده این است که اسلام با بیش از ۱۴۰۰ سال ریشه و اصالت الهی، در حال گسترش در قلب کشورهای کفر است!

اما آنچه از آن غفلت ورزیده‌اند، این است که توهین به کتب مقدس، عامل دوری و نفرتِ انسان‌های آزاده جهان، از توهین‌کنندگان است. گویی جهانیان باید به حقیقت نزدیک‌تر شوند !

اهانت به قرآن، هتک فضیلت، انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد.
تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشور‌های غربی، نشانه‌ی برنامه ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی در اسلام ستیزی است و غرب، کارنامه سیاهی در اسلام هراسی دارد .

این اقدام نفرت‌انگیز و تحریک آمیز  به بهانه آزادی بیان، نقض آشکار حقوق بشر و تشویق تروریسم و افراط‌گرایی می‌باشد،  که به هیچ دستاوردی برای بانیان آن ختم نخواهد شد و فقط نفرت بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان جهان را از آنان به همراه خواهد داشت. واضح است، که نورانیت قرآن مبین، با این اقدامات مذبوحانه خاموش نخواهد شد، بلکه طبق وعده حتمی خداوند هر روز درخشان‌تر می‌شود (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون) .

جبهه ایستادگی ایران اسلامی و حزب توسعه عدالت ایران اسلامی ایران اسلامی استان گیلان با محکوم‌نمودن این اقدام مذبوحانه خاطر نشان می‌سازد چشم پوشی از این اقدام وقیحانه توسط کشورهای داعیه دار حقوق بشر شراکت در جرم است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. و خواستار واکنش های غیرتمندانه و دشمن شکن از طرف تمامی مسلمانان جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران عزیز ، دوستداران قرآن ، علیه امثال چنین اتفاقات است و مراتب اعتراض خود را به دولت سوئد و تمامی هتاکان به ارزش‌های الهی و اسلامی اعلام می‌دارد و خواهان اشدّ مجازات برای توهین کنندگان به قرآن عزیز است.

یقین داریم در سایه الطاف الهی و طبق وعده قرآن مبین و به واسطه حساسیت تمامی مسلمانان جهان، بانیان این گستاخی کفرآمیز و نفرت‌انگیز  تاوانی سنگین داده و رسوای عالم خواهند شد، ان شاالله .

از خداوند متعال شکوه و عظمت و اقتدار اسلام و مسلمین و مرجعیت شیعه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و ذلت و خواری دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم.»

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای هماهنگی جبهه ایستادگی ایران اسلامی و حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: