۲ کاراته کار گیلانی در جمع برترین های سوپر لیگ کشور

برترین های رقابتهای کاراته سوپر لیگ باشگاه های کشور در سال گذشته از سوی سازمان لیگ اعلام و بر این اساس مهدی رحیمی نژاد و اردلان گیلان پور۲ کاراته کار شایسته گیلان منتخب شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات کاراته استان گیلان روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته ، مهدی رحیمی نژاد کاراته کار شایسته گیلانی در رنکینگ (رتبه بندی) اول وزن ۷۵- گیلوگرم و اردلان گیلان پور نیز در رنکینگ دوم وزن ۸۴+ کیلوگرم سوپر لیگ کشور قرار گرفتند.

مزدا صوفی افزود: مهدی رحیمی نژاد کاراته کار شایسته و ارزشمند گیلانی در جریان رقابت های سوپر لیگ کاراته کشور در سال گذشته، برای تیم خود ۱۰ مبارزه انجام داد که طی آن ، هشت پیروزی ، یک تساوی و یک شکست کسب کرد و با مجموع ۱۸۷ امتیاز در رتبه اول وزن خود در این مسابقات قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین اردلان گیلان پور دیگر کاراته کار شایسته این استان برای تیم خود ۹ بار به میدان رفت که در نهایت ۶ پیروزی و سه تساوی کسب کرد و با مجموع ۱۳۸ امتیاز در رتبه دوم این وزن با حضور ۳۰ کاراته کار  قرار گرفت.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز رتبه بندی کاراته کاران رقابت های لیگ کارته وان در هر دو بخش پسران و دختران از سوی سازمان لیگ اعلام شد که خوشبختانه کاراته کاران گیلان مقام های ارزشمندی را در رده های سنی مختلف کسب کرده و در سوپر لیگ کشور نیز یک عنوان نخست و یک عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.    

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8595

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: