کارشناس آمار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان برتر شد

کارشناس آمار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بین کارشناسان برتر استان در پنجمین همایش استانی روز ملی آمار و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح روز شنبه، ۴ آبان ۹۸ پنجمین همایش استانی روز ملی آمار و برنامه‌ریزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های اصفهان و گیلان، معاونین و همکاران سازمان، فرمانداران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در این همایش از جمعی از کارشناسان آمار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تقدیر و تشکر به عمل آمد که «فتانه منوچهری» کارشناس آمار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توسط «محمدعلی محمدی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به‌عنوان یکی از کارشناسان برتر آمار و برنامه‌ریزی استان معرفی و تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی به وی آمده است: در هر نظام توسعه یافته‌ای آمار و اطلاعات مبنای تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد، همکاری و تلاش صمیمانه در عرصه ترویج و تبیین فرهنگ آماری در تدوین برنامه‌ها، به‌عنوان زیربنای توسعه، شایسته تقدیر است. لذا ضمن گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی از زحمات و تلاش‌های سرکار عالی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

امیدواریم همگام با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از حداکثر توان، تجارب و امکانات موجود، در تعالی نظام آماری و برنامه‌ریزی کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشش نمائید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت داریم.

گفتنی است فتانه منوچهری دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و ۱۸ سال سابقه کار در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از سال ۸۵ تا کنون به عنوان کارشناس آمار این اداره‌کل مشغول به فعالیت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4600

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: