حفاظت فردی و فاصله گذاری با قوت اجرا شود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: مباحث حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی با قوت اجرا شود.

به گزارش باز باران خبر، دکتر محمدرضا نقی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه در بستر بیماری کرونا قرار داریم و ویروس کم و بیش در حال انتشار در جامعه است، بنابراین ضروریست تا موضوعات مربوط به حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی با قوت اجرا شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از فردا بیست و سوم فروردین افزود: طرح فاصله گذاری هوشمند در اصل ادامه فاصله گذاری اجتماعی با برخی خصوصیات است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: یکی از موارد مربوط به فاصله گذاری هوشمند این است که فعالیت ادارات از فردا به جای یک سوم نیروها، با دو سوم نیرو فعالیت خواهند داشت.

وی بیان داشت: موضوع دیگر در فاصله گذاری هوشمند مربوط به فعالیت برخی از صنایع و صنوف تحت شرایطی است یعنی فعالیت صنوف کم خطر ادامه یافته و صنوف پرخطر همچنان فعالیت آنها ممنوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به همکاری خوب مردم برای درخانه ماندن اضافه کرد: مردم در استان همچنان باید در خانه ماندن را ادامه دهند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8792

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: