امنیت پایدار و دو نعمت سلامت و امنیت اساس جامعه است

  باز باران خبر – مریم زارع : سرهنگ خلبان ولی رحمانی، جانشین فرماندهی مرکز آموزش شهید وطن پور هوا نیروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و روز فتح خرمشهر و نیز مراسم آخرین شهید خلبان هوانیروز “شهید والامقام حسین فرزانه” که در مسجد جامع ماسال برگزار شد، ضمن تهنیت دهه کرامت، سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.
سرهنگ رحمانی افزود: نیروی مسلح و ارتش جمهوری اسلامی در راستای اجرای فرامین فرمانده کل قوا وظایفی را انجام میدهند که در ابتدای جنگ تحمیلی نیز همین هماهنگی موجب فتح خرمشهر شد.
وی اضافه کرد: ارتش با ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس برای حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی و با اقتدار و قدرت، امنیت پایدار را در سراسر ایران اسلامی‌به ارمغان آورد.
  جانشین فرمانده مرکز آموزشی شهید وطن پور اظهار کرد: امروز اگر ارتش شهدایی را همچون شهید بابایی و خلعتبری، شهید آب شناسان و فرزانه  را تقدیم ایران اسلامی کرد به مثابه پایداری، شجاعت و بی ادعای این فرزندان غیور ایران است.
 وی افزود:امنیت پایدار و دو نعمت سلامت و امنیت اساس جامعه است و اگر به خطر بیافتد نیروی مسلح و ارتش سرافراز تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا در سراسر ایران شبانه روز جانفشانی میکنند که امنیت  را به ارمغان بیاورند.
  سرهنگ رحمانی یاد آور شد: در روز ارتش بخشی از افتخارات و توان و قدرت نظامی را دیدیم؛ پهباد ها پایگاهای زیر زمینی ارتش و ناوشکنی که اخیرا پس از ۸ ماه دور دنیا را پیمود تا اقتدار ایران را به رخ دشمنان بکشد، همه از دستاوردها نظام است.
 وی با بیان اینکه همرزمان شهید فرزانه از او به عنوان فردی دلیر یاد می کنند تصریح کرد: ایشان فرد رشید و شجاع هوانیروز بود که در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
  جانشین فرمانده مرکز آموزشی شهید وطن پور اظهار کرد: ارتش در راستای خدمت به مردم در حوزه محرومیت زدایی خدمات ارائه می کند و سعی بر رفع مشکلات مردم در کنار دولت داشته و برای ارائه خدمات و اجرای زیر ساخت های عمرانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
سرهنگ خلبان رحمانی در ادامه گفت: ارتش از بین مردم در کنار مردم و با مردم در خدمت به  نظام تلاش می کند  و جز ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 
وی در خاتمه بیان کرد: فرماندهی یکپارچه بین ارتش و سپاه باعث آزاد سازی خرمشهر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30976

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: