۲۰ شهریور؛ آخرین فرصت ثبت نام دانش آموزان در پنجمین مسابقه ملی توانمند

بازباران خبر/دانش آموزان تا ۲۰ شهریور ماه فرصت دارند در پنجمین مسابقه ملی توانمند ثبت نام کنند.

‌پنجمین مسابقه ملی توانمند ویژه دانش آموزان شامل ۲ مرحله است، مرحله اول به صورت مجازی و مرحله نهایی با حضور برگزیدگان مرحله اول به صورت عملی در سه روز در محل نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ نانو (IRANNANO۱۴۰۱) و در سه مقطع دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان می‌توانند نرم افزار مسابقه را نصب کنند، ثبت نام و زمان شرکت در مرحله اول پنجم شهریورماه آغاز شد که تا ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.دانش‌آموزان برای ثبت نام اولیه باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی باشگاه نانو (www.nanoclub.ir) در صفحه مربوط به مسابقه توانمند اپلیکیشن مسابقه توانمند را نصب کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

این مسابقه به صورت گروهی بوده و کافی است دانش آموزان فقط یک نفر از اعضای گروه اپلیکیشن را نصب کند و در حین مسابقه به صورت گروهی این مرحله از مسابقه را پیش ببرند.

علاقه مندان برای دریافت و نصب اپلیکیشن مسابقه توانمند می توانند وارد صفحه مسابقه توانمند به نشانی https://nanoclub.ir/tavanmand شوند.شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر (جزییات مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه، جوایز و موضوعات مرحله عملی)، آیین‌نامه مسابقه می توانند به آدرس https://nanoclub.ir/storage/documents مراجعه کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27276

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: