وظیفه سپاه پاسداران حفظ امنیت، آرامش و خدمت رسانی به هموطنان عزیز است

باز باران خبر: به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت طی گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری باز باران خبر؛ با درود به روح پر فتوح امام راحل و ارواح طیبه و مطهر شهدا گفت: دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) نهادی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل گردید که مسوولیت تامین امنیت در عرصه های مختلف داخلی را بر عهده گرفت.
سرهنگ اصحابی افزود: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در ایران و همزمانی با اتفاقات ترور کور منافقین، قایله کردستان و … سپاه پاسداران انقلاب به همت بسیجیان مقوله امنیت و اداره جنگ را برعهده گرفتند و خوشبختانه با وجود سختی های دوران از این امر پیروزمندانه بیرون آمدند.
وی اضافه کرد: این نهاد پس از دوران سخت جنگ در عرصه سازندگی کشور ورود نمود و با کمک دولت های وقت در بحث سازندگی وارد عمل شدند که همچنان این نهاد با همکاری نیروهای عظیم مردمی در قالب بسیج سازندگی بصورت فعال در بحث ساخت مسکن مددجویان، اردوهای جهادی، مقوله امداد و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم به فعالیت خود ادامه می دهد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در دوران چهل ساله انقلاب وظیفه ای که براساس قانون حفاظت و حراست از انقلاب در عرصه های مختلف عهده دار بود به خوبی از پس آن بر آمد به گونه ای که اخیرا با توجه به سیل تهاجمی ای که دشمنان علیه سپاه اقدام کردند همچنان از اعتماد مردم به این نهاد مقدس نکاست بلکه بیش از گذشته و با اشتیاق بیشتر به جمع اوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشورمان گسیل شدند و این نهاد را یاری کردند.
سرهنگ اصحابی تصریح کرد: سپاه ناحیه مرکزی رشت حدود ۵۰۰ میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور ارسال کرد و این عمل همچنان تا روبراه شدن امور سیل زدگان ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: تلاش و همت سپاه پاسداران حفظ امنیت، ایجاد آرامش و خدمت رسانی به مردم و هموطنان عزیز ایران است و همچنین در راستای کمک و امداد مردم در بخش ها و عرصه های مختلف درون مرزی و برون مرزی مقابل بحران ها، مشکلات و بلایای طبیعی گام بر می دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=389

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: