مسابقه نقاشی روز جهانی قدس در رودسر برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری ایستگاه و مسابقه نقاشی همزمان با روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر؛ کمال عباس نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود : همزمان با روز جهانی قدس ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ، مسابقه نقاشی با موضوع روز قدس را جهت همدردی با کودکان مظلوم فلسطین برگزار می نماید.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ، مظلومیت کودکان و نوجوانان فلسطینی و همدردی با آنان برشمرد و تصریح کرد : نوجوانان هنرمند رودسری با خلق آثار هنری خود می خواهند با مظلومیت مردم فلسطین آشنا شوند.

عباس نژاد ادامه داد : مسابقه نقاشی روز قدس با همکاری یکی از آموزشگاه های آزاد هنری ، در بین بچه های ابتدایی ، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ( ١٠ خرداد ٩٨ ) در مصلای نماز جمعه رودسر برگزار و به برترین آثار ، جوایزی اهداء خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در پایان تصریح کرد : آثار خلق شده این عزیزان ، در قالب نمایشگاهی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این اداره در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1347

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: