تیم شهرداری آستارا برابر ملوان پیروز شد

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا برابر ملوان پیروز شد

باز باران خبر/ تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق به کسب برتری برابر تیم ملوان بندرانزلی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ در جریان این دیدار  عصر دوشنبه، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول کشور  با برتری ۲ بر یک برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به برتری دست یافت.

این مسابقه ، از هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، به میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک هوای آفتابی و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار ابتدا و در همان دقیقه اول تیم فوتبال ملوان فرصت گلزنی داشت اما موقعیت این تیم به هدر رفت اما در دقیقه نهم این نیمه، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا به گل برتری دست یافت و پژمان ثباتی بازیکن این تیم موفق شد دروازه تیم ملوان را باز کند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، هر دو تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۴۱ تیم شهرداری بندرآستارا توانست به دومین گل خود نیز دست یابد، اما بازیکنان این تیم فرصت بسیار مناسبی را از دست دادند،  در وقت های تلف شده این نیمه ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که آرش افشین کاپیتان تیم شهرداری آستارا توانست این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهرداری آستارا خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ توانست توسط امید سلطانی و از روی یک ضربه ایستگاهی، به گل دست یابد تا ادامه این نیمه پرهیجان تر دنبال شود. 

پس از به ثمر رسیدن این گل، هیچ یک از بازیکنان دو تیم موفق به گلزنی نشدند و در نهایت، این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرداری بندر آستارا خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را ، سعاد وفاپیشه با کمک های حمیدرضا کنعانی و احمد کاظم لو برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، عیسی پرتو ، سیدمحمد مهری و سهیل رحمانی از تیم ملوان بندرانزلی ، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری و سعید دلاور از تیم شهرداری بندر آستارا کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب سجاد مسعودی ، رضافخری ، سعید دلاور، محمد آزادطلب، آرمین منفرد دوست، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری ، سعید طالبی (دقیقه ۷۴ پویا عزیزپور)، پژمان ثباتی (دقیقه ۸۷ یاشین سزاوار) ، محمدابراهیم رضازاده و آرش افشین (دقیقه ۷۷ عارف اکبری) رو در روی تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب مبین عشایر ، امید سلطانی ، عیسی پرتو ، مهیار زحتمکش (دقیقه ۴۶ وحید فارغ)، سیداحمد مهدی زاده ، محسن انبساطی (دقیقه ۸۰ سهیل رحمانی)، مجتبی رمضانی (دقیقه ۴۶ پرهام صیاد)، میعاد یردانی (دقیقه ۶۳ ارسلان تفضلی)، خشایار زبرجد، حمید حیدری و سیدمحمد مهری مقابل تیم شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم  رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز در مکان ششم  و تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18050

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: