بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر، سرهنگ حسین مصطفی پور با اشاره به اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس ما پیروزیم است، گفت: سپاه قدس گیلان در کنار سایر دستگاه های فرهنگی استان بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس تدارک دیده که در این هفته اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا باید در جامعه نهادینه شود اظهار داشت: فرهنگ ما به پشتوانه از عاشورا و آموزه های حسینی (ع) است.

مصطفی پور در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای تمامی آحاد جامعه درس است   یاداور شد: دفاع مقدس ما به مانند آموزه های عاشورا برای عموم افراد جامعه آموزنده است و باید از دفاع مقدس درس بگیریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان باید از عاشورا درس بگیریم گفت: اگر در زمینه دفاع مقدس کوتاهی کنیم عده ای دفاع مقدس را به افسانه تبدیل می کنند.

مصطفی پور با اشاره به اینکه شعار محوری هفته دفاع مقدس ما پیروزیم است بیان کرد: سپاه در کنار سایر دستگاه های فرهنگی کشور بیش از ۵۰۰ برنامه تدارک دیده است که در این هفته اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه در اولین روز هفته دفاع رژه حماسی نیروهای مسلح را داریم گفت: نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب کلانشهر رشت دایر می شود تا عموم مردم از این فضا استفاده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس سه وجهی است بیان کرد: برخی از غرفه در اختیار یگان های مسلح قرار گرفته و ماکت های عملیات های دوران دفاع مقدس جاگذاری شده و برخی دیگر در اختیار نهادهای فرهنگی است.

وی با اشاره به صدا در آمدن زنگ مقاومت در اول مهر ساعت هشت صبح در سراسر استان تصریح کرد: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر و تجلیل از سربازان و جوانان نیروهای مسلح در روز اول فروردین در سالن شهدای سپاه ناحیه رشت، افتتاح ۴۸واحد مسکن محرومین در روز دوم فروردین در شهرهای مختلف استان، اهدای حدود ۱۰۰جهیزیه به نوعروسان و همایش نقش بازاریان و اصناف در دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مصطفی پور در ادامه با اشاره به همایش آیه های صبر و ایثار جهت تقدیر از بانوان و زنان گیلانی موثر در دفاع مقدس در صبح روز سوم مهرماه در سالن خاتم الانبیا و ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان های گیلان در هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران راهیان نور در روز چهارم مهر ماه و غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا در همان روز همزمان با سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز جمعه فرماندهان سپاه شهرستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در نماز جمعه سخنرانی می کنند، گفت: دفتر خبرگزاری بسیج در سه شهرستان فومن، لنگرود و آستانه اشرفیه نیز در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3919

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: