بهره برداری از بزرگترین پروژه نوسازی مدارس گیلان در شهرستان فومن

عزم راسخ ، پشتوانه ی مدیریتی و رعایت انضباط کاری نوسازی مدارس گیلان در اهتمام پروژه ها(مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت ) قابل تقدیر است

باز باران خبر/  فرماندار فومن در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان از مدیر کل نوسازی مدارس گیلان که با عزمی راسخ، پشتوانه مدیریتی و رعایت انضباط کاری در به ثمر نشاندن پروژه ها (مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت ) اهتمام ویژه داشته است قدردانی کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ همزمان با دومین روز از هفته دولت، ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس گیلان شامل ۶۳ کلاس درس، مجتمع فرهنگی ( مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت) و سالن ورزشی با هزینه بیش از ۴۱ میلیارد تومان به صورت همزمان با حضور استاندار، مدیر کل نوسازی مدارس گیلان، مدیر کل آموزش و پرورش و فرماندار فومن در مجتمع آیت‌الله بهجت شهرستان فومن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمد رضا محسنی فرماندار فومن در این مراسم بهره مندی از این فرصت در سالروز گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را مغتنم شمرد و گفت: تبیین شخصیت دو شهید بزرگوار با توجه به اینکه در مدت زمان کوتاه مسئولیت چهره اثر گذار در حافظه تاریخی ملت ایران گذاشتند؛ فرصتی برای تبیین عملکرد دولت است.

محسنی افزود: در شهرستان با تلاش مدیران و دستگاه دولتی ما ۳۳ پروژه با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار فومن با بیان اینکه  پروژه مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت (ره) بزرگترین پروژه هفته دولت امسال است که با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد و دویست میلیون تومان توسط نوسازی مدارس ساخته شده است.

فرماندار فومن ضمن تقدیر ویژه از مدیر کل نوسازی مدارس گیلان جناب مهندس دقیق را که با عزمی راسخ، پشتوانه مدیریتی و رعایت انضباط کاری پروژه ها (مجتمع فرهنگی آیت‌الله بهجت ) اهتمام ویژه داشته است گفت: وی این ساختمان شکیل را این چنین آماده کرده است.

محسنی از حضور استاندار گیلان و مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و مدیر کل نوسازی گیلان و دیگر همراهان که شهرستان فومن را به عنوان شهرستان پایلوت  برای افتتاح مجموعه پروژه های اداره کل نوسازی مدارس انتخاب کردند تقدیر نمود.

گزارش: فاطمه لطیفی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21082

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: