تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره ‌مندی از ظرفیت اداره پست

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با مدیرکل پست استان گفت:

تحقق بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره ‌مندی از ظرفیت اداره پست

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در دیدار با مدیر کل پست استان گفت: حذف تردد زاید و افزایش منافع اصناف ماحصل توافق پست و صمت خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در این دیدار گفت: بهبود امنیت و تسهیل کسب و کارها با بهره‌بندی از ظرفیت اداره پست محقق و میسر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط موثر و بهره‌گیری از توانمندی پست می‌تواند باعث امنیت،سهولت خدمات و رفاه مردم به شکل گسترده شود.

دکتر پورحیدری ضمن دعوت از برندهای مهم استان و کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از این توان تصریح کرد: استفاده برندهای شاخص و مشاغل خانگی و اینترنتی از توان لجستیکی پست؛ به ایجاد تحول در حوزه کسب و کارها و رونق آن کمک می نماید.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها مردم و همچنین مشاغل مختلف امنیت و کیفیت ارسال مرسولات در کمترین زمان ممکن می‌باشد که و فعالیت مطلوب اداره کل پست در این زمینه همواره مناسب و مسبوق به سابقه است.

همچنین در این دیدار محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان نیز گفت: امکان ارائه اطلاعات صحیح مکانی و پستی واحدهای اقتصادی از سوی اداره کل پست به صحت جهت برقراری ارتباط موثر و به موقع با واحدها اعم از اطلاع رسانی، پایش وضعیت واحد، ابلاغ تعهدات و… با استفاده از ظرفیت سخت افزاری و نرم‌افزاری پست استان فراهم شده است.

وی با تشریح سایر امکانات و تجهیزات خدمات لجستیکی پست استان اظهار داشت: اصلاح و به روز رسانی داده‌های قبلی و سوابق موجود در سامانه‌ها و بایگانی فیزیکی بخش صنعت، معدن و تجارت از طریق برقراری لینک با سامانه اطلاعات مکانی پست نیز برای بهره‌مندی از فضای ایجاد شده و تحول در کسب و کارها مهیاست.

محمدحسین هوشنگی با بیان ویژگی‌های انجام مراسلات از طریق پست و محاسن آن گفت: ساماندهی و نظارت پذیر نمودن مشاغل و اصناف مرتبط با توزیع و ارسال انواع بار با هماهنگی و استقرار نرم‌افزاری پست استان در فعالیت‌های اقتصادی مزبور به منظور پیشگیری از پدیده قاچاق و ارتقای مشاغل یاد شده قطعاً به کسب و کار اصناف رونق خواهد داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32781

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: