بهترین اقدام عملی مردم سراوان

باز باران خبر/ بالاخره هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد و مردم سراوان خودشان دست بکار شدند و از صبح روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه با نصب بنری بزرگ با این مضمون که «محیط زیست یک مسئله ملی است (امام خامنه ای)» اقدام به مسدود کردن خیابان مسیر حرکت خودروهای حمل زباله کردند.
معضل زباله سراوان که هم اکنون به یک دغدغه ملی بدل شده بیش از ۴ دهه قدمت دارد و متاسفانه با تمام وعده و وعیدهای مسئولان کشوری و استانی تاکنون هیچ اقدام عملی مناسبی برای حل آن صورت نگرفته و پس از ۴۰ سال همچنان زباله های جمع آوری شده توسط شهرداری های سراسر استان روزانه با خودروهای حمل زباله به دل جنگل زیبای سراوان حمل و در آنجا تخلیه و رها می شود!
البته با توجه به سفر سال گذشته رئیس جمهور به گیلان و حضور وزیر کشور در محل دفن زباله سراوان و تاکید بر قطع انتقال زباله به جنگل سراوان در ادامه هیچ کار مفید و مثبتی انجام نشد و حتی تلاش و دوندگی های احمدی، نماینده مردم رشت و حتی برگزاری جلسه شورای پسماند استان با حضور استاندار در محل تخلیه زباله سراوان هم هیچ تغییری حاصل نشد و زباله ها همچنان به سراوان منتقل می شوند!
… سخن کوتاه اینکه به نظر می رسد دیگر وقت مسئولان به پایان رسیده و همین بستن راه بهترین اقدام عملی مردم سراوان می باشد تا دیگر شاهد حمل زباله در این جنگل زیبای خدادادی نباشیم!


کریم خورسندی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: