با قطع برق در بخش رحمت آباد رودبار ارتباطات تلفنی هم قطع می شود!

علاوه بر مشکلات اینترنتی در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار، مشکل اساسی دیگری در موضوع ارتباطات تلفنی بوجود می آید، بدین صورت که در مواقعی که برق سراسری در این بخش قطع می شود همه ارتباطات تلفنی نیز قطع می شود و این معضل سالهاست که دغدغه مردم این بخش بوده و کسی هم به فکر رفع این مشکل نیست!
متاسفانه هر ساله به جای پیشرفت، پس رفت داریم؛ مگر تهیه چند دستگاه باطری برای مراکز مخابراتی در این بخش چقدر هزینه دارد که شرکت مخابرات با این حجم درآمد قادر به تهیه آن نیست! چرا بخشی از دریافت هایی که از مردم دارید را صرف رفع مشکلات در این حوزه نمی کنید؟
آقایان! مردم از این کم کاری شرکت مخابرات سخت گله مند و شاکی هستند؛ آنها می گویند این روند تاکی باید ادامه داشته باشد و البته صبر و حوصله مردم هم حدی دارد! لذا امیدواریم وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در این موضوع ورود نماید و گشایشی برای رفع مشکلات قطعی تلفن های ثابت و همراه در بخش رحمت آباد و بلوکات صورت گیرد.
لذا بدینوسیله به استحضار وزیر محترم و مدیرکل محترم استان گیلان می رساند، متاسفانه مشکل قطع تلفن های ثابت و همراه در زمان قطع برق در شرایطی در این بخش از شهرستان بزرک رودبار اتفاق می افتد که با قطع برق در شهر هااین مشکل بوجود نمی آید!
آقایان مسئول چرا قانون یک بام و دو هوا در مخابرات برخی مناطق شهرستان رودبار حاکم است؟ مردم این منطقه انتظار دارند در اسرع وقت به این معضل رسیدگی فرمایید!


عبداله بشارتی

.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16735

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: